![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Als de wagen vooraan vast komt te zitten, is er altijd die Telenet smily om je op te beuren ![]() |
|
|||
|
|||
Robby Gordon's H3:
![]() ![]() ![]() Ik ben zelf een grote fan van Robby en ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen met zijn eigen team....! |
|
|||
|
|||
Knappe Hummer moet ik zeggen. Kan je ons misschien ook zeggen op welke site je deze foto's hebt gevonden?
Mvg... |
|
|||
|
|||
Ik vind de wagen toch niet hard op een Hummer lijken. Okay, het is totaal niet aerodynamisch en big, zoals productie Hummers
![]() |
|
|||
|
|||
De voorkant van de Hummer ziet er echt uit als zo'n Baja wagen, echter die achterkant ziet er maar bedenkelijk uit....
|
|
|||
|
|||
De foto's komen van www.race-dezert.com
Een hele interessante site trouwens, voor liefhebbers van desert racing... |
|
|||
|
|||
Benieuwd of de Hummer ook zo in Dakar zullen zien rondrijden:
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vanaf nu zijn trouwens al de foto's online op BTSpictures.be, inclusief de foto's van de Moto's en de ooooooooh zo machtige trucks. Nog één theasertje: ![]() |
|
||||
|
||||
De Nederlandse Gaby Uljee, bij ons vooral bekend van in de Belcar zal ook aan de Dakar deelnemen!
Ze zal de eer hebben om een perswagen te besturen van het Nederlanse "Pro Dakar team" Meer info hier |
|
||||
|
||||
Hi,
Volgens dit artikel van Race Express is alles over de Nederlandse Deelnemers te zien bij RTL 7. Daar is ook een documentaire te zien over de voorbereidingen van Jan de Rooij. (Uitzending 24 december). De Belgen kunnen deze uitzendingen (denk ik) zien via de streaming op Internet. Voor wie nog eens terug wil kijken op Dakar 2005...kijk eens op de RTL Dakar site (PS: Zal waarschijnlijk binnenkort naar 2006 worden aangepast) |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Blijkbaar is er personeel van Phoenix betrokken bij het Dakar project van Volkswagen.
Quote:
|
|
|||
|
|||
De Volkswagen collone onderweg naar Lisabon is echt wel imposant:
![]() ![]() ![]() http://www.volkswagen-motorsport.com...&nr=1&galnr=99 |
|
|||
|
|||
De start komt korter bij en ik kan me voorstellen dat het bij sommigen al serieus begint te jeuken.
Omdat de interesse in de lage landen reeds jaren op een hoog niveau staat en dit zijn weersalg heeft op het forum, hebben we het voor jullie en de geïnterseerde lezers wat comfortabeler gemaakt. Eén thread per special. U kan uw commentaar posten in de respectievelijke threads... Te vinden in het Rally-onderdeel uiteraard... C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|