De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-08-2005, 16:12
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Bij VAG is dat allemaal mooi verdeeld. En als ze al eens in dezelfde discipline deelnemen (Audi en Bentley in Le Mans), wordt er wel wat geregeld
Da's waar Duitse Grundlichheit ipv Franse chaos.
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 18:27
John Winter's Avatar
John Winter John Winter is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by FIRE
DTM is volgens mij populair genoeg in Duitsland dat er teams en sponsors geinteresseerd zijn.
Waarom rijden er dan zoveel auto's rond met aan de fabrikant gerelateerde bedrijven als sponsor? Vorig jaar had Opel zelfs moeite met het vinden van een sponsor voor de auto van Reuter.
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 18:39
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by John Winter
Waarom rijden er dan zoveel auto's rond met aan de fabrikant gerelateerde bedrijven als sponsor? Vorig jaar had Opel zelfs moeite met het vinden van een sponsor voor de auto van Reuter.
Vanwege hoge kosten? Als de kosten lager worden is het benodigde sponsorbedrag ook lager. Kan me niet voorstellen dat DTM met z'n bezoekersaantallen van meer dan 100.000 en hoge kijkcijfers geen sponsoren aantrekt.
Ik meen dat Mercedes ook graag haar eigen "producten" via DTM promoot (kan natuurlijk ook een smoes zijn ivm gebrek aan externe sponsors).
Reply With Quote
Old 08-08-2005, 19:27
John Winter's Avatar
De Paddock Rookie

De voorgestelde reglementen hebben weinig invloed op de prijs van een privé-team. Alleen de kosten voor banden zullen lager zijn en de kans om competitief te zijn t.o.v. de nieuwe auto's is groter, maar alles is nog afhankelijk van hoe de fabrikanten de auto's aan zullen bieden aan privé-teams. Er kan denk ik dus nog weinig gezegd worden over de hoogte van kosten dan wel sponsorbedragen voor privé-teams.
Reply With Quote
Old 23-08-2005, 13:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Holzer zou de Vectra's gaan inzetten in de privateerklasse, Coloni en Rosberg beginnen ook te lonken naar deze klasse. E.e.a. volgens een artikel op turbomagazine.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-08-2005, 13:26
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Holzer zou de Vectra's gaan inzetten in de privateerklasse, Coloni en Rosberg beginnen ook te lonken naar deze klasse. E.e.a. volgens een artikel op turbomagazine.be
Mark,

Heb je Autosport van 18/8 niet gelezen? Daar stond ook e.e.a. van dien aard te lezen ...

Old 23-08-2005, 17:55
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Rosberg? Ik dacht dat die genoeg had van alle DTM politiek.
Reply With Quote
Old 23-08-2005, 20:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Mark,

Heb je Autosport van 18/8 niet gelezen? Daar stond ook e.e.a. van dien aard te lezen ...

De postduif is hier nog niet aangekomen Eens op de zoveel weken gaat het gruwelijk mis met de bezorging van dat blad.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 24-08-2005, 00:59
John Winter's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by FIRE
Rosberg? Ik dacht dat die genoeg had van alle DTM politiek.
Volgens mij had hij genoeg van de Mercedes politiek
Reply With Quote
Old 31-08-2005, 00:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Hmm, als ome Nobbie Haug iets zegt zal het wel waar zijn

Quote:
Over de toekomst van de DTM blijft Haug vaag. “Ik ben er zeker van dat er een nieuw team zal komen. In ieder geval om de Opel’s over te nemen. Ik kan mij niet voorstellen dat Opel verantwoordelijk wil zijn voor de dood van deze geweldige klasse. Daar komt bij, dat door het bevriezen van de reglementen voor volgend seizoen de huidige wagens prima te gebruiken zijn volgend jaar. De wagens hebben dit seizoen al bewezen snel te zijn en er is dus zeker de mogelijkheid om ze verder door te ontwikkelen als privé-team.
http://www.autosport.nl/actueel/news...613&rubriek=28
Ennuh deze quote is ook lekker..........het speculeren kan beginnen
Quote:
Over een mogelijke nieuwe constructeur wil Haug niets kwijt. “Er zijn gesprekken die gevoerd worden tussen een aantal kandidaten. Ik weet zeker dat volgend jaar deze tijd meer bekend zal zijn.”

http://www.autosport.nl/actueel/news...613&rubriek=28
Dus zo goed als zeker een nieuwe naam op de grid
Reply With Quote
Old 31-08-2005, 12:05
John Winter's Avatar
De Paddock Rookie

Ja, maar dan wel pas voor 2007? Overigens zou ik als ik een privé-team was geen Opel gaan kopen. Die kunnen nu al niet meekomen, dan kunnen ze volgend jaar al helemaal niet meekomen.
Reply With Quote
Old 31-08-2005, 12:42
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by John Winter
Ja, maar dan wel pas voor 2007? Overigens zou ik als ik een privé-team was geen Opel gaan kopen. Die kunnen nu al niet meekomen, dan kunnen ze volgend jaar al helemaal niet meekomen.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Reply With Quote
Old 01-09-2005, 16:05
John Winter's Avatar
De Paddock Rookie

Dus kunnen we concluderen dat de DTM alleen overlevingskansen heeft als two make championship als het eenzelfde aantal auto's gaat inzetten als in de v8sc?
Reply With Quote
Old 06-09-2005, 23:44
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie

Het is en blijft toch een Super Klasse die DTM, met z'n piloten maar zeker ook met z'n materiaal.
De nieuwste ontwikkelingen worden in deze klasse toegepast (als ook in de F1) en is hierdoor door geen enkel kampioenschap te evenaren...........ook niet om vanaf de tribune te aanschouwen, spektakel ten top
Veel mooier dan de F1, maar das een kwestie van smaak!
Reply With Quote
Old 07-09-2005, 13:11
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by El Torro
Het is en blijft toch een Super Klasse die DTM, met z'n piloten maar zeker ook met z'n materiaal.
De nieuwste ontwikkelingen worden in deze klasse toegepast (als ook in de F1) en is hierdoor door geen enkel kampioenschap te evenaren...........ook niet om vanaf de tribune te aanschouwen, spektakel ten top
Veel mooier dan de F1, maar das een kwestie van smaak!
De nieuwste ontwikkelingen is nog geen garantie voor spektakel (zie ook F1).
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules