![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind zelf ook dat de winnaars in die catergorie niet terecht zijn. Máár wel logisch als je kijkt naar andere factoren die eigenlijk niets met de award zelf te maken hebben, maar eerder met commerciële aspecten. En 4e in LMS GT 2 is niet slecht... Kijkend naar andere factoren zoals sponsor van het evenement. (Een blik "Gordon Red Beer" stond constant in beeld). De lokatie, waar bijna alles in het Frans gaat...en misschien de beschikbaarheid van de coureur(s)...dan is de keuze best logisch. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=christophe]@ dries, sorry jongen , maar wat jij nu aan het klagen zijt, je zelf juist hetzelfde met de mensen doet hoor, kijk gewoon es effe naar jezelf.
[QUOTE] ...zei de klager die belde dat hij MAAR 5 keer met zijn wagens in het boek stond ondanks altijd de snelste chrono. Zeg wat je te zeggen hebt Christophe. Was jij niet de man die met zijn team graag in de aandacht stond? Hoor jullie allemaal graag bezig hier ![]() ![]() Ben ALTIJD al voorstanders geweest om mensen samen te brengen voor bepaalde zaken uit te praten. Blijkbaar zijn sommigen alleen maar sterk als ze achter hun PC kritiek kunnen geven en mensen de grond kunnen inboren. Wij gaan in 2006 allesinds niets meer doen wat betreft eigen initatieven. Ben eens benieuwd met welke zaken jullie op de proppen gaan komen. Ik ken het antwoord net als velen anderen al: NIETS Een beetje medewerking van alle partijen zou onze och zo kleine autosportwereld veel vooruit helpen in zijn uitstraling naar de buitenwereld en de andere GROTE media. PS: in 2005 hebben wij om 34.000 euro gratis reclame gemaakt voor de autosport, verdeeld onder diverse zaken zonder enige financiële return. Zou wel eens willen weten welke andere zot die dat gedaan heeft. Je maakt dan al eens een boek voor de TC omdat je denkt: daar kan je de mensen een plezier met doen, we zullen wel zien waar we eindigen. Wat krijg je als commentaar: we staan er maar 5 keer in. Trouwens: als snelste team in de TC nog geen bestelling ontvangen. ![]() Mvg Dries |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ze winnaars zijn geworden is eigenlijk niet terecht, maar wel logisch als je kijkt naar factoren rondon de Gouden Helmen. Sponsor was Gordon Red Beer, er stond constant een blik Gordon in beeld. Ook de lokatie zal meegespeeldt hebben. Eveneens waarschijnlijk de beschikbaarheid van de coureurs.... |
|
||||
|
||||
Dries lees eens wat beter, ik zal het effe wat beter uitleggen :
je beschuldigt peter van vriendjespolitiek en niet objectiviteit, ik zeg jou nu : jij bent ook zo : jij bent ook niet objectief, en als uitgever en ontwerper van een boek bijvoorbeeld over een kampioenschap zou je dat wel moeten zijn. ben je misschien in je gat gebeten omdat wij geen geld gelost hebben bij u desondanks ons groot budget? Klagen heb en zal ik nooit doen bij u, ik heb je indertijd gewoon effe onze indruk gegeven. Sorry wij lachen hier gewoon mee, of jij nu schrijft of niet over ons, ons budget wordt daar niet groter of kleiner van. ![]() ![]() ps je weet goed genoeg waar wij allemaal over beschikken inzake wagens en dergelijke, maar gratis komen wij hier niet mee buiten. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zo als het hier bezig is, ik denk dat er iemand cartoons van een of andere godheid gemaakt heeft
![]()
|
||||
|
||||
Jongens, kunnen jullie de vuile was ergens anders buiten gaan hangen? Het gaat hier over de Gouden Helmpjes of hoe die Luikse Kitsch ook mag heten
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 08-02-2006 at 20:08. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() @ Christophe om de boel af te sluiten. De teksten komen niet van mij ( ik kan niet schrijven) dus deze zijn altijd objectief. De foto's daarentegen zijn soms voor de één iets groter dan voor de ander. Reden? Misschien heeft deze brave man of vrouw een pagina reclame gekocht 3 bladzijden ervoor. Hij zorgt er dan ook voor dat er een boek is. Case closed. PS: boeken zijn net geleverd, we kunnen eindelijk met de verzending starten. Conclusie van de awards: laat de piloten onder elkaar uitmaken wie de beste is. Iedereen 1 stem en automatisch zal de beste boven komen. Geen grote dure feesten (wie betaald dat eigenlijk?) maar een leuke bijeenkomst. Mijn stem voor 2005 zou alvast naar Jan Heylen uitgaan wat betreft 2005, gevold door Saelens en Goossens. Beste website: Pitstop TV Beste Forum: Depaddock Beste vrouwelijke pilote: Ickx Beste TV programma: man bijt hond ![]() Beste tuner: RBM Beste Rallypiloot: Duval Figuur van het jaar: David Saelens Beste geschreven pers: Turbo Magazine Voila, mijn mening |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
@ Christophe om de boel af te sluiten. De teksten komen niet van mij ( ik kan niet schrijven) dus deze zijn altijd objectief. De foto's daarentegen zijn soms voor de één iets groter dan voor de ander. Reden? Misschien heeft deze brave man of vrouw een pagina reclame gekocht 3 bladzijden ervoor. Hij zorgt er dan ook voor dat er een boek is. Case closed.
Dus met andere woorden Dries uw objectief boek is gekochte objectiviteit. Regel 1 bij Dries: aan de gene waar ik het meest aan kan verdienen, die krijgt de grootste foto en de meeste foto's in het boek. Christophe gij moet wel ne straffe zijn geen geld betaald en toch 5 foto's |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Die verkiezing is gewoon een lachertje. Je hebt dan nog van die teams die met de "overwinning" uitpakken op hun truck enzo :d De titels die gehaald worden op circuit of op de rallywegen zijn de enige die echt van tel zijn in autosportland!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat betreft objectieviteit. Dat woord bestaat alleen maar in woordenboeken. Zelfs een rechter is niet objectief als ik de bekendste advocaat van Nederland, A. Moszkowicz, mag geloven. Standaard openingsvraag van een rechter schijnt te zijn: "Heeft U spijt van Uw daden?" Dat lijkt me geen objectieve vraag ![]() Om terug te keren naar de shertsvetrtoning van de Gouden Helmpjes. Gelukkig zijn de armen van geest ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik schrijf geen communiqué's. ![]()
|
|