De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-04-2006, 13:53
TB8's Avatar
TB8 TB8 is offline
De Paddock Rookie

Zandvoort worstelt met de geluidsdagen, dus dat alle grote evenementen niet naar Zandvoort toe komen ligt dus niet aan het circuit zelf.

Ik denk dat ze met Pasen een foutje hebben gemaakt, want iedereen weet dat het niet spetterend was. Al met al waren de races zelf wel spannend gelukkig! En verder acht ik de kans groot dat de BMW's onder handen genomen worden.

Pinksteren wordt wel weer leuk, met BRL en NEC Formule Renault.

Ik kijk uit naar de Masters!
Old 22-04-2006, 19:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by TB8
Zandvoort worstelt met de geluidsdagen, dus dat alle grote evenementen niet naar Zandvoort toe komen ligt dus niet aan het circuit zelf.
Met dit antwoord laat je blijken dat niets snapt van de problematiek omtrent Zandvoort Kijk, als die pipo's niet iets te prematuur een evenement aankondigingen..........dan kan ze later ook niet verweten worden dan e.e.a. wederom niet doorgaat. Want we hadden al heel wat grote evenementen op CPZ moeten zien, die later vanwege "het geluid" niet zijn doorgegaan.

Welk foutje hebben ze met Pasen gemaakt?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 23:33
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Inderdaad waren de races met pasen boven verwachting leuk, maar dit dan ook alleen voor ons insiders/raceliefhebbers. Een leek zal absoluut niet onder de indruk zijn geweest met het gefluister in de duinen.
Er is dunkt mij geen reden voor een foutje geweest. Iedereen die enig inzicht heeft in de NL autosport heeft dit zien aankomen. CPZ is tegen beter weten in er van uit gegaan dat de Porsche Cup zou doorgaan. Toen dit niet het geval bleek hebben ze in blinde paniek getracht een soort Porsche Challenge in elkaar te flansen voor alles wat met dat merk te maken heeft en er is naarstig overleg geweest om de NEC F Renault te laten rijden als soort demo. Beiden mislukt omdat het natuurlijk allemaal veel en veel te laat is gecommuniceerd.
Hoezo, achterover leunen op je (vermeende) oude succesformule. Ze hadden het natuurlijk te druk met VIP boxen en reclameborden verhuren.
Pinksteren zal leuk worden met BRL en NEC, das helemaal juist. Naar ik begrijp komen er in de verschillende nat. raceklassen nog wat autos bij. Later instappen schijnt normaal te zijn tegenwoordig in de racerij. Kijk maar naar de Beru top 10 waar enkele velden ook zeer mager waren terwijl die toch rijkelijk gevuld aangekondigd werden.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules