![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn kast moet al vol staan met bekers denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Op 1.5 week tweemaal richting Zolder trekken zal net iets teveel zijn voor de kleine budgetten ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
De foto's:
![]() ![]() ![]() ![]() Meer op www.auto-sport.nu/foto => Belgian Events 2 => ZAC Zolder (Direct link: http://www.auto-sport.nu/foto/thumbnails.php?album=115 ) Mvg... |
|
||||
|
||||
Vanuit Australie, waar ik vakantie aan het vieren ben en me via een analoog modempje erover verbaas dat internet zo langzaam is geworden, even een korte terugblik op MIJN 17-5: De eerste race was in feite snel afgelopen voor me. In de Bianchi kreeg ik een onnodig en nogal smerig zetje en schoof ik de grindbak in. Ik had het ding wel op het asfalt kunnen houden hoor, maar als je achterstevoren wegglijdt en je ziet er een paar hard op je afkomen dan heb je echt geen zin om op de rem te trappen, daardoor op het asfalt te blijven en vervolgens een halve voorkant te mogen afschrijven. Nee, laat maar gaan, dan maar eraf. Na een rondje of twee had het interventieteam mij al
![]() O ja, wat is het toch netjes als iemand achteraf zijn excuses komt aanbieden als ie zojuist je achterkant heeft kortgereden, vooral als je tot dat moment niet wist wie het eigenlijk was. Nu wel.... ![]() ![]()
|
|