![]() |
|
|
||||
|
||||
Mutua madrilena klopt vanaf vandaag ook niet meer, dien gaan met alonso mee naar mclaren.
|
||||
|
||||
het kampioenschap gaat volgend jaar dus niet tussen Ferrari en Renault. Renault heeft er de racer niet voor en bij Ferrari ligt heel de structuur op zijn gat. Structuur die jaren rond Schumi is gebouwd en waarvan nu zal blijken wat een gapend gat er zal achterblijven. Er zijn voorbeelden genoeg van in het verleden waar teams dit nog gedaan hebben en toch enkele jaren nodig hadden om te "recoveren".
Tussen wie dan wel? McLaren, niet echt, ook de rijders niet meer, motoren onzeker, ganse team structuur onzeker (possible Mercedes buy-out). BMW en Honda zijn de teams die het volgens mij gaan beslechten op het eind. 2007 wordt het jaar van Button. BMW zal wellicht flink komen opzetten, maar nog niet helemaal klaar zijn. Honda daarentegen... Zelfde team, zelfde rijders, ervaren rijders, die al gewonnen hebben, en "determined to win". Als ik een eurootje mag inzetten, dan op "Jef Knop" ofte Jenson Button. ![]() |
|
|||
|
|||
Misschien eindelijk het jaar van Toyota
![]() Het zal inderdaad een heel open kampioenschap zijn:
Het wordt in elk geval spannend. Op het einde van het seizoen verwacht ik mooie duels tussen Alonso, Raikonnen, Massa en Button. |
|
||||
|
||||
Verwacht een dominant Ferrari.
Grootste concurenten van Massa en raikkonen zijn zijzelf (trouwens beiden onder veel kritiek door Peter Sauber aangetrokken) verder hoop ik dat Hamilton bij McLaren uitkomt. Hij zal Alonso meer dan het vuur aan de schenen leggen. Is zelfs beter volgens mijn bescheiden mening Kovalainen troeft Fisichella af Kubica wint eerste race voor BMW mijn voorspelling van de WK eindstand 2007 1 Raikkonen 2 Massa 3 Kubica 4 Kovalainen 5 Button 6 Alonso 7 Fisichella 8 Hamilton (of andere McLaren rijder) 9 Barrichello 10 Heidfeld maar aangezien ik geen glazen bol heb kan ik er ook helemaal naast zitten...
|
|||
|
|||
Ik verwacht Coulthard en/of Webber ook wel in de top 10. Je moet Toyota ook niet onderschatten; ze hebben al ervaring met Bridgestone rubber.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|