![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
vorige race op de nurburgring stond rene snel ook al met de corvette aangegeven, terwijl hij met de porsche reed.
Die funcup 2x 3u was inderdaad teveel van het goede, heb alleen het laatste half uur van de eerste race gezien en dan het eerste uur van de 2e race. vond het ook raar dat iedereen zomaar in de pits mocht, vond dat vrij gevaarlijk met 55 van die kevers die daar konden rondrijden. maar was ook wel een chill-sfeertje in de pits bij de fun cup...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben gisteren naar Zolder afgezakt omdat ik er in de Wheels was afgesproken met vrienden. Awel, je zou haast niet gezegd hebben dat het koersweekend was! Haast geen kat te zien... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb er toch lekker van genoten gisteren en was er van 10.30 tot 18.00.
Toegegeven, op het einde was de fun eraf maar het blijft gratis toegang dus had ik niet meer verwacht dan racing en ontrack action,.... Was ook eens leuk dat je kon lopen waar je wou zonder veel pardon te zeggen. Is eens iets anders dan 30.000 yuppies op een Belcar weekend. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik denk nu niet dat ik overdrijf als ik zeg dat er 20 a 30.000 man op een belcar weekendje komt.
En een paar nullen eraf doen, dan kom ik maar op 300 en das nu toch ook magertjes. Piloten en crew zou al meer zijn denk ik. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De vaste rode jassen brigade had men niet besteld. De gevolgen hebben we daarvan gezien in de pits ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|