De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-06-2007, 22:02
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
Opmerkelijk: 2 coureurs aan de finish zonder Vehicle (wagen)... 1 van de 2 de Ultima?
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 22:25
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

vorige race op de nurburgring stond rene snel ook al met de corvette aangegeven, terwijl hij met de porsche reed.

Die funcup 2x 3u was inderdaad teveel van het goede, heb alleen het laatste half uur van de eerste race gezien en dan het eerste uur van de 2e race.

vond het ook raar dat iedereen zomaar in de pits mocht, vond dat vrij gevaarlijk met 55 van die kevers die daar konden rondrijden.
maar was ook wel een chill-sfeertje in de pits bij de fun cup...
Old 03-06-2007, 22:52
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Vond het eerlijk gezegd een waardeloos weekend, 2 x 3 uur VW Funcup op 1 dag?
Het was dan ook gratis, hé! Ik ben zaterdag en zondag ook alleen maar naar Zolder afgezakt voor de DSC-races. Die VW Funcup mag dan misschien een ideale formule zijn voor de deelnemers; als toeschouwer heb je er niets aan. Verveling alom troef ! Ik hoorde vandaag iemand die Funcup trouwens omschrijven als een 'zeepkistenwedstrijd'. Dat zegt voldoende, dacht ik.
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 23:12
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Het was dan ook gratis, hé! Ik ben zaterdag en zondag ook alleen maar naar Zolder afgezakt voor de DSC-races. Die VW Funcup mag dan misschien een ideale formule zijn voor de deelnemers; als toeschouwer heb je er niets aan. Verveling alom troef ! Ik hoorde vandaag iemand die Funcup trouwens omschrijven als een 'zeepkistenwedstrijd'. Dat zegt voldoende, dacht ik.

Ik ben gisteren naar Zolder afgezakt omdat ik er in de Wheels was afgesproken met vrienden. Awel, je zou haast niet gezegd hebben dat het koersweekend was! Haast geen kat te zien...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 04-06-2007, 09:25
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Ik ben gisteren naar Zolder afgezakt omdat ik er in de Wheels was afgesproken met vrienden. Awel, je zou haast niet gezegd hebben dat het koersweekend was! Haast geen kat te zien...
Als je in de Wheels (of op het terras) zitten terwijl er een race bezig is kan ik begrijpen dat je geen volk hebt gezien Er was een aangename drukte tijdens de DSC races (vooral in de pitlane ). Boven de pitboxen en het mediacenter stond toch wel wat volk te kijken. Natuurlijk zijn al die mensen na de races vertrokken. Bij de laatste Fun Cup race was er niemand meer te zien.
Old 04-06-2007, 15:18
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
Als je in de Wheels (of op het terras) zitten terwijl er een race bezig is kan ik begrijpen dat je geen volk hebt gezien Er was een aangename drukte tijdens de DSC races (vooral in de pitlane ). Boven de pitboxen en het mediacenter stond toch wel wat volk te kijken. Natuurlijk zijn al die mensen na de races vertrokken. Bij de laatste Fun Cup race was er niemand meer te zien.
Bedoel eerder dat ik bij het inrijden van de tunnel geen volk zag staan, dus effe 'vergat' dat het koersweekend was. Maar idd, ben nie echt verder geraakt dan het terras.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 04-06-2007, 15:37
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Ik heb er toch lekker van genoten gisteren en was er van 10.30 tot 18.00.
Toegegeven, op het einde was de fun eraf maar het blijft gratis toegang dus had ik niet meer verwacht dan racing en ontrack action,....

Was ook eens leuk dat je kon lopen waar je wou zonder veel pardon te zeggen. Is eens iets anders dan 30.000 yuppies op een Belcar weekend.

Reply With Quote
Old 04-06-2007, 18:02
Eygmar's Avatar
Eygmar Eygmar is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by S. Claeys View Post
Ik heb er toch lekker van genoten gisteren en was er van 10.30 tot 18.00.
Toegegeven, op het einde was de fun eraf maar het blijft gratis toegang dus had ik niet meer verwacht dan racing en ontrack action,....

Was ook eens leuk dat je kon lopen waar je wou zonder veel pardon te zeggen. Is eens iets anders dan 30.000 yuppies op een Belcar weekend.
das zeker gekeken met een dubbele bril,laat er maar een paar nullen af van die 30000,
Reply With Quote
Old 04-06-2007, 18:31
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Ik denk nu niet dat ik overdrijf als ik zeg dat er 20 a 30.000 man op een belcar weekendje komt.

En een paar nullen eraf doen, dan kom ik maar op 300 en das nu toch ook magertjes. Piloten en crew zou al meer zijn denk ik.

Reply With Quote
Old 04-06-2007, 22:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Bedoel eerder dat ik bij het inrijden van de tunnel geen volk zag staan, dus effe 'vergat' dat het koersweekend was. Maar idd, ben nie echt verder geraakt dan het terras.

De vaste rode jassen brigade had men niet besteld. De gevolgen hebben we daarvan gezien in de pits
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules