![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Heeft iemand trouwens wat meer info over de camping bij het circuit? Is deze open tijdens dat weekend? Ik heb de mailbox van CZ (en hun speciale camping emailadres) al vol gespammed, maar ik krijg maar geen antwoord ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Even ter info voor diegenen die weekendkaarten aan 10 Euro via de website van CZ bestellen: als je alles hebt doorlopen krijg je een bericht dat het uit te printen ticket binnenkort naar je gemaild wordt. Dat moet dus binnen enkele minuten zijn... Had het over 3 weken besteld en nog geen mail. Vandaag even gebeld en de vraag gekregen of ik een TELENET email adres had. Ja dus. Blijkt dat er problemen zijn bij het sturen naar TELENET mailadressen dus even bellen en ze sturen je stante pede een mail door inclusief een PDF-je van het ticket.
Joël. |
|
||||
|
||||
Quote:
Camping moet je reserveren aan de hoofdingang. |
|
|||
|
|||
Marc Basseng ipv Stefan Mücke op de All-Inkl.com Lamborghini
|
|
||||
|
||||
Remember de snelle kwalificatie ronde van Basseng op de Prospeed Porsche vorig jaar in Belcar. Wie weet wat hij uit de Lambo in Zolder kan halen, ben eens benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Basseng is natuurlijk wel een rasechte Porsche-rijder en heeft ook in mindere mate met andere merken gereden. Daarom ben ik ook wel benieuwd wat hij met de Lambo zal presteren.
|
|
|||
|
|||
Basseng heeft de Lambo al getest tijdens de Media Days in Monza, en ook in Silverstone heeft hij al met de Murciélago geracet. Toen zat hij redelijk dicht bij de tijden van Mücke.
|
|
||||
|
||||
Nog een "guest" wagen erbij in Zolder, en niet de minste, net als de piloten...
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Nog een Aston Martin DBR9 in Zolder!!!!
Phoenix zet een 2de auto in, namelijk de DBR9 van vorig jaar voor Fassler en Gollin. Hopelijk is hij wel helemaal up-to-date. Hierdoor kan ook Phoenix/Carsport Holland een kans maken op de 2de plaats in de team kampioenschap en een ticket bemachtigen voor LeMans 2008. http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=1425 ------ even een lijstje wat zoizo komt: 26 auto's GT1 17x 6x Aston Martin DBR9: -2x JetAlliance -2x BMS -1x Gigawave -1x Carsport Holland (Phoenix) 2x Corvette C5-R -1x PK Carsport -1x SRT 1x Corvette C6.R -1x Carsport Holland (Phoenix) 6x Maserati MC12 -2x Vitaphone -2x Scuderia Playteam Sarafree -2x JMB Racing 2x Lamborghini Murcielago R-GT -1x Reiter Lamborghini -1x All-Inkl.com Racing (Mogelijk: Solution F/Larbre F550, Kessel F575, RBimmo Saleen) GT2 9x 6x Ferrari 430 GT2 -2x AF Corse -2x Scuderia Ecosse -2x Edil Chris 3x Porsche 997 GT3-RSR 1x Prospeed 1x BMS 1x Ebimotors (mogelijk: Advanced Engineering F430, Tech9 Porsche) G2 1x Gillet Vertigo 1x Belgian Racing (mogelijk: Red Racing Viper) (mogelijk: GT3 auto's) |
|
||||
|
||||
Tech 9 niet mogelijk zoals eerder gezegd.
|
|||
|
|||
GT3's verwacht ik ook niet eigenlijk.
|
|||
|
|||
Toch blijf ik hopen dat er enkele teams eventueel een GT3 wagen meebrengen naar Zolder voor het Belcar veld wat aan te vullen.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Het is zo goed als zeker dat we de RBimmo-Racing Saleen zien.
Bron: www.rbimmo-racing.com Nachdem zunächst alle technischen Daten mit der FIA geklärt werden müssen, wird RBImmo Racing erst zum Finale in Zolder wieder an den Start gehen um entsprechend wettbewerbsfähig aufgestellt sein zu können. ---- Weet iemand of PSI ook komt? Het is toch min of meer een thuis race voor hen. |
|
||||
|
||||
Basseng toch niet op de all-Inkl Lambo??? Prospeed kondigt Basseng en Lieb aan op de Porsche 997RSR. Hun taak is om BMS aan deGT2-titel te helpen door de Ferrari's punten af te houden. Ik hoop alvast dat het ze lukt!!!
BRON: www.pitstop.tv
|
|