|
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal! Hopelijk blijft er toch nog wat bouwtijd over en anders moet ik maar zien dat mijn kast is leggebouwd binnen enkele maanden
Ik zal raymond (mijn nonkel) eens bellen, kijken of hij ook komt... Tom |
|
||||
|
||||
Ik ga vrijdag ook nog eens komen.Moet zaterdag wel werken maar geen probleem.
Walter. BMW...Kraftbayers! |
|
||||
|
||||
Mag ik langs deze weg aan Sennake vragen dat hij de Dunlop-decals niet vergeet mee te brengen.
Komt de "Yoeri" ook ????
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn inderdaad serieuze klappen die in uwe hoek vallen. Hopelijk val de schade mee, en hebben ze niet (of beter niks) teveel vernield en gestolen. Ook de schade aan je wagen valt hopelijk mee, al is hier het voornaamste dat er geen letsel zijn. See you Friday.
|
||||
|
||||
Joepieeeee, ik mag ook komen.
Dat worden dus een extra gratis rondje voor jullie. Proficiat aan Tom en familie. En aan Tim, welkom in Wheels Aan Guido, Spijtig nieuws jong, dan zorg ik voor het vervoer. Pakje voor Sennake en Walter niet vergeten Groeten Big Attack Last edited by Big attack; 15-11-2007 at 15:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik er afgelopen augustus bij de Champcar race al een keer binnen heb gekeken
|
||||
|
||||
De fotokes
|
|
||||
|
||||
Deel 2
|
|
||||
|
||||
Deel 3
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de foto's Gery! Ik realizeer me weer dat ik weer enkele modellen over het hoofd heb gezien gisterenavond. Weer een sfeervolle avond geweest met 2 nieuwe gezichten, die nog maar eens bewezen hebben dat afstand eigenlijk geen thema is al je je passie wil delen met soortgenoten.
|
|
||||
|
||||
Afstand was het zeker waard! Ik heb me uitermate goed vermaakt!!!
|