|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting 16 November - Themacafé Wheels - Zolder
Dit keer is het niet Johny, maar ben ik het die het topic over de meeting opent.
Ik ga vrijdag genoeg geld meebrengen want ik moet ene geven. Mijn vriendin is namelijk zwanger, daar kunnen we wel ene op drinken, niet? Ik zal dus van de partij zijn! Misschien wel niet juist om 8u maar zal proberen! Tom |
|
||||
|
||||
Alvast proficiat met je toekomstig vaderschap.
Greetz Vinnie. |
|
||||
|
||||
Ik zal ook komen meedrinken!
Nu, uw vriendin zwanger is natuurlijk het mooist dat er is maar ... realiseer uw wel dat kleine vingertjes heel wat schade aan kunnen richten en ... als het een zoon zou worden je je speelgoed waarschijnlijk zal moeten delen! Proficiat met de zwangerschap en ... get ready for the ride of your life!
|
||||
|
||||
Awel, ik kom ook, en nog wel op tijd. Speciaal een half dagske verlof genomen om op tijd te kunnen zijn.
Aha Tom, nu weten we ineens waarom ge de laatste tijd zo weinig aan modelbouw hebt gedaan.
|
||||
|
||||
Dank u! Maar dat ik niet aan modelbouw gedaan heb, heeft daar weinig mee te maken hoor :-) Dat was met de website he
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar allee, het is het resultaat dat telt. Proficiat! Ik zal vrijdagavond ook komen handjes shaken op die blijde gebeurtenis.
|
|||
|
|||
Quote:
Maar dit betekent dat jullie volgende maand opnieuw mogen drinken Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Ten eerste: Proficiat Tom!
Ten tweede: ik zal er zeker ook zijn deze keer, want ik denk dat de planning voor Nieuwegein op het programma staat. Tot vrijdag! |
|
||||
|
||||
Proficiat Tom en vriendin natuurlijk want voor dergelijke creatie moet je met meer zijn natuurlijk. En inderdaad ik wil vrijdagavond ook wel aanschuiven voor de laatste avonturen van onze overzeeeeeese expeditie en de planning voor ons Noorderburenbezoek .
Tot vrijdag, Petter |
|
||||
|
||||
Als Noorderbuur ga ik ook proberen a.s. vrijdag te komen ;-)
|
||||
|
||||
Proficiat aan den Tom en familie, en dat gaan we natuurlijk ook mee komen vieren!
|
|
||||
|
||||
Ook van hieruit een dikke proficiat Tom (en wederhelft)
Maar wie zegt daar dat hij niet aan modelbouw heeft gedaan? Zo'n kleine is verdikke ook modelbouw hoor !! Alleen wel niet in de courante schaal van 1/24 of 1/43... Bovendien verandert die schaal jaarlijks een beetje... Enne soms kunnen die kleine kindjes net voor inspiratie zorgen (cf Luigi, Mini) Allez, ik ga wel gene mee kunnen drinken omdat het te ver rijden is, maar ik ga wel eens aan je denken vrijdag ;-)
|
||||
|
||||
Tom en Bart, gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
Even een korte update voor wat betreft de agenda. Excuus voor de late publicatie van deze, maar één en ander wil niet echt vlotten de laatste tijd. We staan in de spreekwoordelijke hoek waar de klappen vallen... - zondagnamiddag ingebroken in ons huis en deze avond raakte vrouwtje lief betrokken in een verkeersongeval... Allemaal zonder enig menselijk letsel, nergens in fout en gedekt door verzekeringen, maar je zou natuurlijk voor minder je haren gaan uittrekken... ik heb altijd al geweten dat nozems in een "bedrijfs-kát-kát" niet kunnen rijden en met niemand anders rekening houden op de weg enz . Maar soit, de updates zullen dus iets trager verschijnen de komende dagen, net zoals de foto's van Telford overigens. Ben er mee bezig.
|
|
||||
|
||||
Ah ja, de agenda dus:
- korte debrief van de trip naar de UK (uitgebreide debrief komt online) - voorbereidingen deelname IPMS NL Nieuwegein op 24/11/2007 - trip naar Airbrush Shop Almere (laatste kans om definitief te bevestigen) - eindejaarstombola in december - plannen 2008 (als jullie graag iets willen georganiseerd zien volgend jaar, 't is de moment) - Modelbouw in de praktijk: graag jullie input voor wat betreft het onderwerp dat jullie behandeld willen zien - aob: any other business oftewel varia Tevens ben ik blij dat we weer een nieuw gezicht zullen mogen verwelkomen! Voor diegene die nog niet bevestigd hebben, graag in deze thread. Zullen aanwezig zijn: - Guido - Tom21 - Gulfie - Nismo - Dominique - HHugo - PETTER - TvD - Sennake |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|