![]() |
|
|
||||
|
||||
Commentaar kan zeker nog verbeteren, maar aan de nadere kant:
- als de tractiecontrole uitvalt is het aan de piloot om zijn wagen te controleren. teveel gas blijft een fout, alhoewel ik kan begrijpen dat ge toch wel efkes verschiet als ge plotseling weer volledig zelf moet doseren - toen Coulthard eraf ging vond ik het ook eerst een afgang; zo'n mankement wordt pas achteraf duidelijk (tenzij ge digitale tv hebt, want daar tonen ze soms de rpm's als ik me niet vergis) |
|
||||
|
||||
Jeps, mooie race van Schumacher en ferrari. Ze hebben het mooi voor elkaar.
Maar wat ik me nu afvraag. Eigenlijk hefet ferrari gewoon nen nieuwe auto zoals de rest hé? Buiten dat er binnekort nog die nieuwe motor aankomt...? Djeezus dat gaat hard worden... En voor die mensen die NIET wete waarom de race geen herstart kreeg. => unser herr Schumacher war nicht in das unfall betrokken ![]() Dusja, al bij al een leuke race om henne te zien, zeker de eerste 20 ronden. de race zou van mij zeker een 7 krijgen. en dat zou de eerste keer zijn na zo'n race van de ferrari. En die startcrash, volgens mij toch wel barichello die in fout is. IS het niet normaal dat ge van u lijn moet afwijken als ge iemand wilt voorbijsteken? Dusja, spijtig dat et geen herstart was.
|
||||
|
||||
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik héééééél content ben dat ik niet om vier 's morgens ben opgestaan
![]() |
|
||||
|
||||
De Ralf is toch een kalf.
Als ge de onboard beelden ziet en ge luistert goed hoor je hoe hij constant inhoud om niet op Barri te rijden maar als Barri de bocht aanremt hoor je hoe Ralg gewoon gas geeft en er boven op knalt. Dat Barri slingert heeft blijkbaar iedreen weer gezien maar Ralf deed het nog erger. Spijtig dat er geen restart was. OK de baan kon snel vrij gemaakt worden maar de mensen die betalen ginder om een race te zien met meer wagens. Verder: restart, ik dacht weer een blunder van DC maar hij kon er niet aan doen ![]() Trulli die spint door denk ik zijn eigen fout. (ja ondanks tractie controle) En rustig uitrijden. Zoals ik reeds eerder al gezegd heb: Ferrari en MS 2002 champions. |
|
||||
|
||||
De mensen die vinden dat Trulli een fout maakte, mogen mij dat toch eens uitleggen. Als het inderdaad de tractiecontrole was die haperde, dan kunt ge dat niet meer rap rap corrigeren als ge in een F1 vol op het gas zit (denk ik toch).
Of misschien was het de ophanging. Trulli mag dan regelmatig fouten maken, maar daar, op die manier kan volgens mijn bescheiden mening enkel een mechanisch defect zijn. Anderzijds klinkt z'n excuus niet echt overtuigend: "Ik had een goede start, en reed op een mooie positie", kijkt Trulli terug. De Italiaan kwam als tweede de eerste bocht uit. "Alles zag er goed uit, totdat ik plotseling de controle verloor bij het uitkomen van de eerste bocht. Ik denk dat er olie lag of iets dergelijks, en dit is natuurlijk een teleurstellende manier om mijn eerste race voor Renault te eindigen. Toch ben ik bemoedigd door de manier waarop wij hier als team presteerden, en wil ik iedereen bedanken die zich dit weekend voor mij heeft ingezet." Bron = F1racing.net
![]() Last edited by Mario; 03-03-2002 at 12:33. |
|
||||
|
||||
tja ivm met het feit dat ik zeg dat de F1 dringend meer spanning nodig heeft. De race van vandaag zien we inderdaad wat inhaalmanoeuver's. Schumi die met Montoya vecht enzo. Maar wees nu eens eventjes realistisch dat alle spanning komt door de crash in de eerste ronde. Schumi komt pas 4e door de eerste bocht, en moet een paar man inhalen. Daardoor krijgen we een mooi gevechtje tussen Montoya en Schumacher.
Ik vond dat ook mooi. Maar volgende race raakt Ferrari goed weg bij start en kunnen we na 300 meter de winnaar van de GP opschrijven. Als Hockenheim nog zou bestaan zouek Williams nog in 1 GP een kans geven. Doordat ze alles goedmaken op puur vermogen op een rechte lijn. Op alle andere circuit's hebben ze geen kans. Binnenkort komt Ferrari met de F2002 en zijn ze in totaal 2 seconden per ronde sneller op topteams als Williams en McLaren. Als je 2 seconden per ronde sneller bent kan je enkel verslagen worden door je eigen. Door een gebrek aan onbetrouwbaarheid. Geloof mij, zonder ongelukken is de WK voor 2002 is al bekend, en geloof mij dat ze dat ook al bij Williams en McLaren begrepen hebben. En tja, webber pakt mooi 2 punten. Salo een punt. Dat ze ervan profiteren van de omstandigheden, is hun goed recht. Maar als ik zie dat je met 6 seconden trager per ronde 5e kan worden ... van spanning gesproken. airco
|
||||
|
||||
Ik heb een mooie race gezien deze morgend!
- het blijkt dus duidelijk dat slechts één persoon in staat is om de hele piste al zigzaggend te verkennen zonder brokken te maken. Het is niet aan de teamgenoot om dit na te doen. Barrichello ging echt van links naar rechts en van rechts naar links en ..... . Het is normaal dat de wagen die volgt in de slipstream duikt van z'n voorganger. Ralf gaat wat mij betreft vrijuit, Barrichello daarentegen. - de Ferrari maakt gebruik van een remlicht. Na het stuk waar lange tijd een flauwe linkse wordt genomen zagen we aan de remzone steeds het achterlicht van de Ferrari aan- en uitgaan. Ik heb dit enkel bij de Ferrari gezien. - prachtig beeldverslag daar in Australië! Onboard beelden volop (en zonder storing!), snelle reacties van de regisseur, veel herhalingen, ... Een voorbeeld voor de rest van het seizoen! - de VRT zoog big time! Alsof ze in een metalen koker zaten! Heb de race gevolgd op RTBF. Prima verslaggeving van Vingeron en Saelens en een pre-race magazine! Ik snap eigenlijk niet waarom de VRT zo veel geld heeft uitgegeven om de F1 te kopen. Ze zenden haast niets uit en geven niet de indruk het te willen doen. Hebben ze gewoon een kijkcyferkannon willen wegnemen bij Kanaal 2? - Volgens mji kent Montoya de diffuser van de Ferrari al uit het hoofd ![]() Het wordt een goed jaar. Op naar een 5e kroon voor Schumacher!
![]() Last edited by TiBo; 03-03-2002 at 13:02. |
|
||||
|
||||
Over Ralf:
Je kan inderdaad zeggen dat hij ook van zijn lijn afwijkt. In hoeverre is dit echter niet veroorzaakt door de afwijkingen die Barrichello doet. Ralf is duidelijk sneller en wil voorbij steken. Als Barrichello zich aan de regels houdt is Ralf er vlotjes voorbij, en gebeurt er geen crash in de 1e bocht. Nu zwiept Barrichello vlak terug voor Ralf, remt sneller en Ralf is te laat ==> crash. airco
|
||||
|
||||
Quote:
Stel je voor dat Barrichello voor Schumacher ligt en Schumacher voorbij wil, ... wat denk je dan dat Todt zal zeggen? Had Barrichello vandaag Schumacher te snel af geweest, dan zie ik dat niet onmiddellijk gebeuren. Hoedanook, het zelfvertrouwen van Barrichello heeft opnieuw een stevige deuk gekregen!
|
||||
|
||||
nu, hoe dan ook, die crash is er geweest, en daardoor heb ik een zeer schone race gezien. En ik ben daar content mee.
Ben ook content van Raikkonen, van laatste positie (ook al was dat p12) terugkomen tot derde, /me likes ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het échte podium in Melbourne !
|
||||
|
||||
ik dacht dat ik nu en dan een koffie-servies hoorde (roerende lepeltjes en zo (ting-ting-ting, ge weet wel)
![]() |
|
||||
|
||||
ik dacht da da mijne PC was als er zo ne pop up is doet die ook altij klik.
|
||||
|
||||
Fantastisch voor Webber , dit is nou eens echte sport !!!
Prachtig voor Webber en het hele minardi team !! Voor mij was er maar een winnaar en dat is Webber !
|
|