![]() |
|
|
||||
|
||||
Jan, ik ga akkoord met jou over de ganse lijn... behalve dat ik niet zeker ben of "geschaadt" wel juist geschreven is. maar ik geef toe dat het een moeilijke is.
Voor de rest vind ik nog steeds dat de wagens lelijk zijn, net zoals aan het begin van het seizoen. De body is wel ok, maar de verhoudingen tussen voorvleugel/body/achtervleugel zijn helemaal zoek. En als het doel dan nog bereikt zou zijn, nl. het terug mogelijk maken van slipstreamen... Niet echt dacht ik zo! Allez, nog 1 koerske en dan begint onze winterslaap terug... maar wel op tijd wakker worden om de eerste quizvragen van het nieuwe seizoen op tijd op te lossen eh mannekes!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nu je het zegt, dat vleugelwerk is nog steeds afschuwelijk, maar bijna was ik eraan gewend....(........of is het gewent? ![]() |
|
||||
|
||||
"The lights go out, and off they go!" Na deze woorden ware we nagenoeg iedere wedstrijd (ik heb ze niet allemaal life kunnen kijken) getuige van FFord achtige toestanden waar er hard gebikkeld werd voor de plaatsen en dit gedurende meerdere rondes. Het is lang geleden, heel lang geleden dat ik zulks nog gezien heb in de F1.
En heel die toestand daaromheen? Ik kan het mij hoegenaamd niet aantrekken. Ik zet de TV aan enige tijd voor de wedstrijd begint en zet die weer af als de wedstrijd gedaan is. Ik kijk dus naar de koers. De rest volg ik niet zo. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Kobayashi heeft zich inderdaad mooi geweerd tijdens zijn eerste GP, maar ik ben verbaasd dat hij niet bestraft werd voor het incident met Nakajima. Als je net uit de pits komt, heb je absoluut het recht niet om van je lijn af te wijken om je positie te verdedigen.
|
|