|
|
||||
|
||||
En dat ziet er nog goed uit ook, doe rustig verder.
|
||||
|
||||
Knappe dinges. Veel zin voor detail en proper gebouwd. Niet zo evident op deze schaal!
|
|||
|
|||
En dit alles op 1/43...
Ikke nie kunne !!! Grtz, G |
|
||||
|
||||
Bedankt, hé mannen. En Gert, met wat geduld lukt jou dat ook, zenne.
Hier dan nog eens een serieuze update van het interieur. Ben veel verder aan het gaan dan alleen maar enkele kabelkes, en hier een overzicht: Teneerste heb ik en constructie geplooid van ijzerdraad om de helmen in te leggen: Dan ook alle overige kabels aangebracht: Dan moest er een electrische wielsleutel in komen. Met enkele stukjes plastiek heb ik dan iets inelkaar gelijmd dat daarvoor moet doorgaan: En op zijn plaats in de juiste kleurkes krijg je dit: Deze moet nog een drybrushke krijgen. en er wordt nog een bevestigingshaakje aan toegevoegd.
Last edited by Loixrallyfan; 05-04-2010 at 10:53. |
|
||||
|
||||
Het volgende toegevoegd is de brandblusser:
Nu, om het helemaal af te maken, wou ik dan ook nog koptelefoons op het dashboard zien liggen en een roadbook op de stoel. Deze heb ik dan ook volledig zelf in elkaar geknutseld. Het materiaal: Eerst werd het PE-staafje in vorm geplooid en werden de cirkeltjes van de motorkapclipsen verwijderd en aangebracht op de uiteinden. Hierop heb ik dan een bolleke lijm laten vallen om de dikke oren te bekomen. Vervolgens werd en nog een mike aan toegevoegd met het fijne koper draadje. En dan krijg je zoiets: Dit werd dan in de juiste kleuren gezet, op het dashboard geplaatst, en er werden nog de gedraaide kabels aan toegevoegd. Na een drybrush heb ik dit als resultaat: Op de stoel van de copiloot is ook een roadbook te zien, gemaakt van een stukje wit karton en een decal. Wordt vervolgd...
|
||||
|
||||
Nu zijde toch aan het zot worden denk ik zelle
Machtige details Guido! Zeer sterk staaltje van 1/43 bouwkunst! |
|
||||
|
||||
Maar één woord: TOP!
|
||||
|
||||
Indrukwekkend!
|
|||
|
|||
Guido,
Datgene wat de vorige "tread-posters" gezegd hebben, Ik blijf em volgen !!! Zéker meebrengen naar de volgende meeting éh. Grtz, G |
|
||||
|
||||
Gij zijt ook gene "gewone" zunne.
|
||||
|
||||
Ja, mannen, bedankt hé.
En goe zot? Is gezond hé Nee serieus, dit werk was oorspronkelijk niet echt de bedoeling, maar ik heb mij een open versie van een Citroen C2 S1600 aangeschaft voor een versie van Loix op 1/43 en om dan niet onvoorbereid te beginnen daaraan, heb ik in deze al die details eens 'uitgeprobeerd', en denk ik klaar te zijn om eens zo een open versie te gaan bouwen.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Guido,
En of je der klaar voor bent ! Ga ervoor en breng die C2 maar mee de volgende meeting ,bekijken we hem samen wel eens. Ik heb nog wel enkele tips die -met een minimum aan moeite- de boel nog wat "extra" geeft... Grtz, G Last edited by gert mertens; 07-04-2010 at 16:14. |
|
||||
|
||||
Merci en en ok, Gert. Zal vrijdag dat C2-ke ene keer meebrengen.
Heb enkele dagen geleden de body vernist van de Pug. Is nog even wachten tot dinsdag om uit te harden, en dan kan ik hem gaan poleren en verder gaan. Heb hem wel al even op zijn wielen gezet voor enkele foto's. Ook de bodem der even bijgestoken om te zien of al die details een beetje zichtbaar blijven, en ja hoor, dat valt nog heel goed mee. Ook het vleugeltje der even bijgelegd op 2 ijzer pinnetjes, die niet blijven wegens te dik. Enfin, hier de pics: Wordt vervolgd...
|