|
|
||||
|
||||
knap werk.
|
|
||||
|
||||
Het is niet triestig maar wel mooi gemaakt en een mooi idee.
Laten het dan maar TRISTAN noemen. Tegen dat de mannetje groot is is dit trouwens een oltimer en misschien ook een wagen die niet meer te vinden is zoals de MK2 van Esci of Revell Fijn idee. Dominique |
|
||||
|
||||
ziet er veel te goed uit om die af te geven naderhand
|
||||
|
||||
Dit is geslaagd hoor !! Altijd prachtig om zoiets voor je petekind te doen. Zelf heb ik zo Sheriff van Cars staan voor mijn petekind. Alleen, dat ding geraakt maar niet af en de zin erin is nihil. Maar nu jij hier ook zoiets doet, krijg ik wat schaamrood op de wangen en ga ik verder moeten doen.
|
||||
|
||||
Allee, Bjorn. Goe dat ik uw goesting om door te doen, heb aangewakkerd.
Ik heb het onderstel en interieur samengestoken. Het onderstel is strikt OOB en stelt weinig voor, dus hiervan geen foto's. Het interieur werd voorzien van enkele extratjes, zoals gordels, wielgespen, 2 kabeltjes voor de handrem en stoffering van de stoelen en het dashboard. En dan nog een zicht op 1 van de wielen. Daarachter de remschijven waarin ik zelf de groeven heb getrokken om het wat dinamischer te maken.
|
||||
|
||||
De body is ook al enkele dagen geleden vernist en staat nog uit te harden, maar heb hem er toch even bijgehaald om een dryfit op dit onderstel. En het contentement is groot
Nu ik zo rap al zover sta hiermee, ben ik er vrij gerust in dat hij zondag wel zal klaar zijn...... anders zit ik met een probleem...
|
||||
|
||||
Dat wordt weer een knal-model
Ik blijf op post... |
|
||||
|
||||
Content? Het zal wel wezen ja !! Diene kerel gaat dat dan vol trots (als ie beetje groter is off course) willen meenemen naar de klas.... Hihi...
|
||||
|
||||
En als diene kleine 16 is, gaat hij naar de gazettenwinkel en vraagt, hebt gij nog van die "Tristan-sigaretten", mijne peter rookte die vroeger.
Nee effen serieus, dryfit ziet er goed uit.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 29-09-2010 at 00:06. |
|
||||
|
||||
Merci mannen.
Ik ben hier met de laatste update. Heb de body voorzien van raamrubbers en naden. De vensters en lichten en enkele leuke toevoegingen. Zoals daar zijn: -Snelsluitingen -Gaas in de voorbumper en ook op de openingen in de motorkap. Veel mooier dan de print die erin zat. -Een beetje profiel geschilderd in de klinkjes. -De naam op de ruiten gemaakt met allemaal uitgezochte lettertjes uit oude decals. Vond geen kleine 'm', dus werd het een grote 'M'. -Dan nog ruitenwissers, zonneband en antenne toevoegen en dan is ie klaar. De overige foto's vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post262212 Nu nog inpakken en vandaag al afgeven.
|
||||
|
||||
Die kleine gaat nogal kunnen spelen.
|