![]() |
|
|
||||
|
||||
Pff Andy je weet wat ik bedoel. Nogmaals, het is geen aanval op u. Ik stel alleen maar vast. Ik ben ook niet "content dat er überhaupt nog een belgisch kampioenschap is". Na jaren wanbeleid is mijn enthousiasme voor de belgische circuitracerij flink getemperd, en dat komt van iemand die in het verleden uren en dagen in weer en wind naar Belcar/Procar e.a. heeft staan kijken. En het spreekt voor zich dat zonder inspanningen van teams zoals Skylimit de boel helemaal in de soep zou draaien, maar mogen fans daarom niet mistevreden zijn over wat ze voorgeschoteld krijgen?
Last edited by Pegasus; 13-05-2012 at 07:25. |
|
||||
|
||||
Hey Andy, jou werp ik zeker geen steen.
Wat jij de laatste jaren in elkaar hebt gestoken is prachtig ![]() Dat ze jou gevraagd hebben is natuurlijk leuk voor jullie maar het zal de motivatie niet omhoog brengen bij mij en vele bk's. Ik heb het reeds meerdere keren gezegd en geschreven: ze hadden beter geen kampioenschap meer opgestart en al hun tijd gestoken in 2013 om met een volwaardig kampioenschap terug op te starten. Want wat gaat er starten dat weekend, hoeveel wagens gaan er starten in die 3 races, hopelijk geen 10 of 15 auto's voor een 3 uren races, dat is echt slaapverwekkend. Ik hoop dat ik mis ben hierin. Wat de meeste mensen willen zien is volle startvelden en lekkere deur aan deur gevechten, echte koersen dus! ![]() Maar ik ga er in ieder geval zijn op zondag en tijdens jullie vrij rijden zal er iemand van onze ploeg naar de Koster gaan om lekkere frietjes met bijhorende worst, die we gaan verorberen op post. ![]() PS : Ik kan me vergissen maar ik heb opgevangen dat de parking zondag blijkbaar 10 euro kost, dus blijkbaar niet helemaal gratis voor zij die met de auto komen. |
|
|||
|
|||
Aan zagers en klagers geen gebrek blijkbaar, precies een bende oude wijven...vroeger waren autosportfans nog echte 'venten' die bbq's aanstaken langs het circuit en hele dagen en nachten konden lullen over 'otto's', de geur van rubber of benzinedampen en op t einde scheel keken van naar de 'schoon madammen' te 'loenzen' iplv naar de voorbijscheurende racekarren. ;-)
Verman jullie en help van de autosport terug iets "leuks" te maken zonder er alleen maar over te zeiken! Zo vermoeiend allemaal... Misschien zou het plezanter zijn als iedereen al die verloren energie in iets positiefs zou steken. Welke verstandige mens gaat er nu ooit nog komen kijken als hij dit allemaal leest...Het is om depressief van te worden. Er gaan volgende weekend meer auto's aan de start staan dan de afgelopen 3 jaar in de Belcar...en het zal uiteraard allemaal niet perfect zijn en naar ieders goesting. Maar geef het wat tijd en misschien kunnen we de glorie jaren van de Belcar (oude versie) of de Carglass Cup nog terugkrijgen. Ik mis hier (en niet alleen hier) het enthousiasme van vroeger. Toen was elke nieuwe inschrijving een reden tot gejuich op dit forum en kregen de teams en piloten de nodige positieve aandacht. Nu is pessimisme een 'sport' geworden. Het leven is nog zo aangenaam als je een beetje meer lacht...zelfs in tijden van crisis ;-) Steek de schuld niet op een ander, want of je lacht of niet bepaal je nog altijd zelf. En wie weet komen al die schoon madammen dan ook wel terug en kunnen we de zondagavond terug een 'aspirinneke' pakken tegen de schele koppijn! Allez, ge kunt beginnen met mijnen bak vol te laden en uwe gal te spuien over mijn gezever...ik wacht met de GLIMLACH en nen dikke pens op den bbq! |
|
||||
|
||||
@TTke: Ik ben eerder realist dan pessimist. En wat de definitie van 'echte autosportfan' betreft, ik heb vorige week 1000 km gereden om een hele dag te staan uitregenen tijdens de BTCC races in Thruxton, en volgende week vlieg ik naar de VS om de Indy 500 bij te wonen. Geen gebrek aan motivatie dus. Maar als je op dit forum een kritische mening durft te geven ben je ineens een pessimist en is het 'weer niet goed'. Terwijl organisatoren in België misschien toch af en toe eens zouden mogen luisteren naar de meningen (zowel positief als negatief) van de fans..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eerlijk gezegd ben ik wel van mening dat 2013 een beter startmoment was geweest dan deze geforceerde stap in 2012. Je krijgt maar eenmaal de kans voor een eerste indruk. Wat betreft het eerste weekend? Op zaterdag motorsportschool en skylimit door de weekploeg, op zondag BRCC door de NKBK (als we naar de oranje mannetjes kijken). Let wel, ik heb geen kritiek op Skylimit en motorsportschool.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Een mooie mix van Porsches, Ferrari, Lamborghini, Viper met een paar competitieve S1's en genoeg auto's in zowel de sprintraces als de long race, da's alles waar ik op hoop dit jaar. Zou al mooi zijn om 35 auto's te zien in beide races.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, 2013 was misschien een beter startmoment. Maar het is nu toch zo, dus we moeten er mee leven.
Misschien wel een goed moment om eens een entrylist samen te stellen van zowel de short als long races. Zodat we kunnen inschatten hoeveel wagens aan de start van beide races gaan komen. Scuderia Monza - Ferrari 430 Scuderia: Long + Short (autosport.be) Team Allure - Seat Leon Supercopa: ? (autosport.be) Skylimit - Porsche 996 GT3 Cup(3x): Long (facebook) ProSpeed - Porsche 911 GT3 RS: Long + Short (persbericht) ProSpeed - Porsche 911 GT3 Cup: Long + Short (persbericht) Belgium Racing - Porsche 997(2x?): ? (persbericht) Euroseal/EMG - Porsche 997: ? (persbericht) Mext Racing - Porsche 997 GT3 Supercup: ? (facebook) Mondron-Caïra-Lémeret - Porsche: ? (persbericht) DVB Racing - Viper: ? (persbericht) DVB Racing - Lamborghini: ? (persbericht) DVB Racing - MINI: ? (persbericht) Yves de Groote - Chevrolet Cruze: ? (persbericht) Tom Snyers - Saker: ? (persbericht) Tom Van Laere - MINI: ? (persbericht) SporK Racing - Seat Leon: ? (persbericht) Nelissen-Grade - Audi A3: ? (persbericht) E Race - BMW Silhouette: ? (persbericht) Prime Racing - Ginetta: ? (persbericht) Racing for Fun - Renault clio: ? (persbericht) AM Racing - Lotus Exige: ? (persbericht) Néri Compétition - Abarth 695 Assetto Corse: ? (persbericht) Katsers - Opel Astra: ? (persbericht)
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 15-05-2012 at 11:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar aangezien ook de organisatie/RACB in hun persbericht nogal op de vlakte blijft brengt hun persreutel dus weinig aarde aan de dijk. Het blijft zo wachten op een voorlopige inschrijvingslijst, al is het wel hoogtijd dat die er komt, op een drietal dagen voor wat de "wedergeboorte" van de nationale circuitracerij zou moeten zijn. Om eerlijk te zijn: KRONOS heeft zonder twijfel bergen werk verzet op een heel korte periode. De erfenis die ze kregen was er eentje met heel wat lijken in de kast. Petje af dat ze toch nog iets voor elkaar gekregen hebben voor 2012, ik had het persoonlijk niet verwacht. De eerste stap is alvast gezet, hopelijk levert dit komend weekend een positief resultaat op. Update: ik lees net dat er nog een aantal deelnemers zijn bijgekomen : http://sport.turbomagazine.be/news_N...al_met_30.html . Positief nieuws dus ! Last edited by Dries DS; 16-05-2012 at 15:37. Reason: Update |
|
||||
|
||||
Chad Racing met hun KIA
![]() Hopelijk halen ze nog een 2de wagen van stal, misschien een GT?? |
|
||||
|
||||
17 in short, 32 in long volgens de lijsten op brcc.be Het had slechter kunnen uitvallen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Net terug van Zolder. Een WRT Audi R18 LMS was aan het trainen met banner van BRCC. Ik vermoed dat we die dus ook gaan zien
![]()
|
||||
|
||||
Yves Weerts - Kurt Mollekens
|
|
||||
|
||||
Vandaag was er in Zolder een testdag voor de deelnemers van het BRCC en andere internationale teams.
Er zijn toch vrij veel auto's komen opdagen. Alle foto's kan je hier zien. ![]() ![]() De BMW E82 1 series M coupé Silhouette van Gomez Competition klink onwaarschijnlijk goed met zijn dikke V8. Filmke daarvan komt later. Hij had wel wat problemen met de remmen. ![]() Zeer benieuwd hoe deze kleine Italiaan het er vanaf zal brengen in de races. ![]() ![]() ![]() EDIT: Filmke van de BMW 1 coupé silhouette V8 http://youtu.be/-bKHAa6z9_w Last edited by Xsara_VTS; 19-05-2012 at 08:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
valt al bij al nog mee... Last edited by Dries DS; 19-05-2012 at 17:24. |
|
||||
|
||||
Vandaag de eerse trainingen gezien, leuk veld! Geen idee wat de wedstrijden gaan geven morgen maar de start is hoopvol. Een lekkere mix van gt, toerisme en silhouette.........
De dag zelf was wat minder, voor mij nooit meer moto's en vrijrijden. Twee zware schuivers gezien tussen post 10 en post 11, of die ene het gaat redden is nog maar de vraag.
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|