![]() |
|
|
||||
|
||||
Bij het aanbrengen van de ophangingen had ik een kleine tegenvaller: de motorkap viel van tafel en de verf sprong er af. Dus werd dit metalen onderdeel in de aceton gedoopt om de verf er helemaal af te strippen.
Helaas waren hierbij ook de correcties verdwenen die ik in plastic strip aangebracht had om de motorkap uit te lijnen. Dat moet ik dus helemaal opnieuw doen. Terwijl de motorkap opnieuw staat te drogen, concentreer ik me verder op het model zelf. |
|
||||
|
||||
Hier zien we enkele foto's van het afgewerkte model, behalve de motorkap dan, zoals het vorige vrijdag op de meeting te zien was.
Wordt nog vervolgd dus! |
|
||||
|
||||
Ik vind dit al een zéér mooi modelleke, ook zonder de motorkap.
![]()
|
||||
|
||||
Mee eens Guy.
En spijtig van uw motorkapke ![]()
|
||||
|
||||
Ik was eigenlijk benieuwd met welke kleuren (merken) je het hout van het stuur hebt geschilderd Guy. Ik heb namelijk die 2 van Smer nog liggen (de Talbot en de Alfa) en moet dan dezelfde houten stuurtjes creëren.
|
||||
|
||||
Ik was eigenlijk benieuwd met welke kleuren (merken) je het hout van het stuur hebt geschilderd Guy. Ik heb namelijk die 2 van Smer nog liggen (de Talbot en de Alfa) en moet dan dezelfde houten stuurtjes creëren.
|
||||
|
||||
Tja, wat moet ik daar op antwoorden? Met geen enkele kleur eigenlijk... Ik bedoel: de onderdelen voor het stuur zaten in de kit in een bruinachtige plastic, en ik heb ze ongeschilderd op de foto-ets stuurnaaf gekleefd, omdat ik wist dat er achteraf sowieso nog bijgeschuurd moest worden om alles glad te schuren. Daarna heb ik het geheel wel donkerder gekleurd met Tamiya X-19 smoke.
|
|
||||
|
||||
Ondertussen is de Ferrari helemaal klaar. De foto's van het afgewerkte model staan in mijn galerij.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|