![]() |
|
|
||||
|
||||
Jaja maar Kieltyka moet zelf niet te hoog van de toren blazen, namelijk heeft hij mij er zelf afgereden in de tweede manche uit pure frustratie!! Ik kwam namelijk samen met Luigi vroman van de laatste plaats, snel waren we opgerukt naar de top 15 in 1 ronde en dan stelsel matig terug gekomen in het veld. In de laatste ronde reed ik op de 9de plaats toen Kieltyka besloot niet te remmen, en mij in de brussel (onder de gele vlag) van de baan te katapulteren!!
|
||||
|
||||
Kieltyka is nog de enige die bij Scheffer zit. Ik denk dat hij misschien onder dat contract probeert uit te komen. En zeker als hij moet opdraaien voor stukken waar hij zelf niets aan kan doen, gelijk met dat wiel met het new race festival. Als dan de rest ook nog wat tegenslaat en de uitslagen zien er niet naar, dan worden er al van alle uitvluchten gezocht om te kunnen stoppen met racen. Maar gaan klagen over de rijstijl en onsportief rijgedrag van de andere piloten lost niets op. Het brokken maken is al vanaf het begin van de nieuwe Clio Cup bezig. En zeker niet van dit jaar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: