![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint de 24 uur van Spa-Francorchamps? | |||
Viper |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 34.29% |
Ferrari |
10 | 28.57% |
Lister |
7 | 20.00% |
Saleen |
1 | 2.86% |
Een ander merk |
5 | 14.29% |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Ik hoop op een overwinning van de Lister met J C-W, maar in alle nuchterheid zie ik eerder een Ferrari als eerste over de streep komen, gevolgd door een kudde Vipers.
jan |
|
||||
|
||||
Lister Storm gaat winnen dit jaar ( allee hoop ik). C U in Francorchamps. Ik vertrek morgen avond( vrijdag) met tent naar daar. Zalige koers.
|
|
||||
|
||||
Nog vier uurtjes te gaan en mijne pronostiek ziet er nog steeds schitterend uit ;-)
|
|
||||
|
||||
Zoals t er gisterenavond uitzag, was de kans dat een Porsche zou winnen groot. Kweet wel nie wat de huidige tussenstand is.
|
|
||||
|
||||
RIS ligt al geruime tijd plat ( ttz ik kan er als telenetgebruiker toch niet op ) Op bel RTL radio is er wel een vrij complete verslaggeving,
Iets voor 12 was er nog steeds strijd tussen Larbre en Freisinger maar Larbre heeft een nieuwe versnellingsbak moeten steken en is 40 minuutjes achterop geraakt, Lieb en Ortelli lagen vijf rondjes voor op de 550 maranello van ?? en dan weer een GT3RS Er staat een vrij recente update op pitstop hier ook http://www.eurosport.com/home/pages/..._Evt5617.shtml Last edited by NGT Racing; 27-07-2003 at 13:22. |
|
||||
|
||||
euhm je moet gewoon op de site van HIBN gaan en daar naar live results dan kan je als telenet gebruiker er wel op...
|
||||
|
||||
RIS is al een tijdje terug .... de timing die HIBN heeft is dezelfde als die van RIS
|
||||
|
||||
ja, ja, als Porsche fanaat was ik één van die vier die op een ander merk hebben gestemd..........................
|
|
||||
|
||||
Quote:
Forbidden You don't have permission to access /users.skynet.be/ris/3/0000257651/ on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.27 Server at dirs-fireblade.skynet.be Port 80 |
|
||||
|
||||
waarschijnlijk verkeerde URL die je gebruikt ....
probeer deze is ... http://www.jbpros.com/24hchrono/ris.htm
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Victorie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
uistslag
1.Ortelli/Lieb/Dumas Porsche 996 GT3-RS 2.Cappellari/Bryner/Gollin/Calderari Ferrari 550 Maranello 3.Rosa/Caffi/Chiesa/Drudi Porsche 996 GT3-RS 4.Vosse/Bouchut/Huisman/Dumez CHrysler Viper GTS-R 5.Mollekens/Lamy/De Radigues Chrysler Viper GTS-R 6.Corthals/Belmondo/Clairay/Clerico Chrysler Viper GTS-R |
|
||||
|
||||
verdere uitslag http://www.jbpros.com/24hchrono/ris.htm
|
|
||||
|
||||
in een zekere zin is mijn voorspelling dus ook uitgekomen...
|
|