![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
-Gardel zal samen met Mateo Bobbi een 550 van BMS bemannen. (Gardel zou ook Siemens sponsoring hebben...)
- JCW zou niet bij Lister rijden ![]() - De kleuren van de Maserati die z'n race-debuut maakt in de 24u van Spa! De rijders: Andrea Bertolini, Nicola Larini en Fabio Babini. foto: www.lmsr.net ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En niemand minder danb Colin McRea zou Le Mans rijden met een 550. Bron:dsc. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar nogmaals ik weet het écht niet met zekerheid, van zodra ik meer weet zal ik het jullie via deze weg zeker laten weten! Het toeval wilt dat er net vandaag op pitstop.tv een bericht is verschenen met wat meer uitleg over het Lister verhaal. Quote:
Iemand anders wel....? Toch is het in iedergeval weer prachtig wat Kurt Mollekens heeft gerealiseerd de voorbije wintermaanden! Belcar met een Bi-turbo, FIA GT met een Lister en ETCC met een BMW! En vooral en niet te vergeten: KTR, z'n team waar hij een toppiloot van formaat heeft binnengehaald, nl. Bruce Jouanny! |
|
|||
|
|||
JCW zou niet bij Lister rijden
Klopt ![]() Tom Coronel is 1ste coureur bij Lister in het Fia GT, bron: www.listercars.co.uk |
|
|||
|
|||
Na de eerste trainingsdag in Monza (gisteren, 4 maart) kunnen de deelnemerslijst al weer wat completer maken. Misschien worden er vandaag, tijdens de tweede trainingsdag, nog wat meer namen bekend...
|
|
||||
|
||||
GPC Squadra Course - Bambini/Peter - Ferrari 575
JMB Racing - Bambini/Peter - Ferrari 575 k denk da er een foutje in de lijst sta
|
|||
|
|||
Thanks Lorre !
![]() Eind volgende week zulle we al een pak "wijzer" zijn. Dan is de betalingstermijn voor de inschrijvingsgelden afgesloten en zal de FIA de officiële deelnemerslijst bekend maken. Last edited by Mistery; 05-03-2004 at 13:35. |
|
||||
|
||||
Bambini ken ik niet ze, Babini daarentegen wel
![]() Opvallende auto op de tests (rijders:Tomlinson-Greensall): De Alzen-Bartels Saleen staat al in de kleuren van de vertrouwde sponsor van de ex van Steffi Graff (de spoiler was de spuiter even vergeten blijkbaar): De GPC 575's zijn ook al voorzien van een laagje verf: foto's: www.fiagt.com |
|
||||
|
||||
Quote:
De Saleens waren de snelste wagens in Monza van kort bij gevolgd door de 550 van Scuderia Italia en de Lister van Coronel. |
|
||||
|
||||
ik denk dat coronel moet zitten waar die nu zit... het is n goede rijder maar zeker geen F1 rijder. Geef hem maar n dakje boven zn kop, dan gaat ie n stuk beter.... (nu maar hopen dat ie zn arrogantie n beetje naar beneden schroeft...)
hij mag dit jaar nog wel 1 dag testen met minardi... maarja, dat stel natuurlijk nix voor... wel leuk voor hem... en wilux....
|
||||
|
||||
JCW gaat naar Création Autosportif waar hij met de DBA Zytek zal rijden en misschien zien we hem soms wel eens in een........Lister Storm.
Er zijn geen zekerheden meer ![]() jan bron: dsc en planetlemans |
|
||||
|
||||
Verrassing.................Zakspeed komt eraan in de N-GT klasse met een tweetal 360's. Het was idd afwachten wat Zakspeed ging doen na het verdwijnen van de V8Stars.
DTM met Toyota is (nog) niks geworden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|