De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-03-2004, 00:08
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by fast freddy
geen nieuws van De lamborghini Murciélago R-GT
zededen toch zo groots over hun FIA GT plannen ?
Lees dat bericht eens opnieuw?!

Quote:
Two Maserati and two Lamborghini R-GT cars have sent in full-season registrations, while using the option laid down in the Sporting Regulations to defer their starting date to later in the season.
De Reiter Lamborghinis zullen dus pas in de loop van het seizoen in actie komen. Ze zijn nu (in samenwerking met Joest naar het schijnt) bezig om wat meer vermogen te vinden.
Reply With Quote
Old 03-03-2004, 01:20
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

-Gardel zal samen met Mateo Bobbi een 550 van BMS bemannen. (Gardel zou ook Siemens sponsoring hebben...)

- JCW zou niet bij Lister rijden

- De kleuren van de Maserati die z'n race-debuut maakt in de 24u van Spa! De rijders: Andrea Bertolini, Nicola Larini en Fabio Babini.

foto: www.lmsr.net

Reply With Quote
Old 03-03-2004, 20:21
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by stijnconinx
- JCW zou niet bij Lister rijden
Correct.
En niemand minder danb Colin McRea zou Le Mans rijden met een 550. Bron:dsc.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 04-03-2004, 22:02
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Mag ik je vragen op welke van de twee officiële Listers ik Kurt mag toevoegen ? En met welke piloot hij zal samenrijden ? Alvast bedankt voor de info !
Ik kan jullie spijtig genoeg niet meer zeggen dan wat ik al geschreven heb. En dat is dus het volgende: Dat Kurt in een Lister gaat rijden in de FIA GT. En als ik het goed voorheb, dan is het in een officiële Lister (1ste of 2de wagen dus denk ik).

Maar nogmaals ik weet het écht niet met zekerheid, van zodra ik meer weet zal ik het jullie via deze weg zeker laten weten!

Het toeval wilt dat er net vandaag op pitstop.tv een bericht is verschenen met wat meer uitleg over het Lister verhaal.

Quote:
Ecurie GT/Endurance geboren

Kurt Mollekens, Vincent Vosse en Fred Bouvy hebben hun krachten gebundeld voor de oprichting van Ecurie GT/Endurance, een nieuwe renstal die vooral actief zal zijn in de GT-racerij. Het team van het Belgische trio heeft het budget rond voor de Belcar en werkt hard om ook een seizoen FIA GT rond te krijgen.

Kurt Mollekens is bijzonder actief geweest de afgelopen winter en de Ecurie GT/Endurance is één van de vruchten van die bedrijvigheid. In de Belcar komt de Ecurie uit met een Porsche GT2 biturbo, die we vorig seizoen bij ons al aan het werk zagen. De Porsche komt uit de stal van PSI.

Mollekens: "Op de Porsche gaan Vincent en Fred rijden. Ik kom erbij als derde rijder voor de 4 uren tijdens de Spa Euro Race en voor de 24 Uren van Zolder."

De potente Porsche en de homogeniteit onder de rijders maakt van de Ecurie een titelkandidaat en te duchten tegenstander voor de Vipers en de Corvette.

Voor de FIA GT wordt gemikt op een Lister Storm, die bestuurd zal worden door Mollekens en Vosse. Bouvy wordt dan de derde man voor de 24 Uren van Francorchamps. Maar het Lister-budget is nog niet rond.

Mollekens: "We werken er hard aan, samen met Laurence Pearce. Maar ik begin er een beetje voor te vrezen. Het zal erom spannen om het allemaal nog op tijd in orde te krijgen."

Mollekens is bovendien nog altijd in de running voor het ETCC-project met BMW Belgium, dat eerstdaags zal goedgekeurd worden. En Kurt bevestigde de komst van Bruce Jouanny in zijn KTR-team voor de Nissan World Series. Maar voorlopig heeft Jouanny slechts het budget voor de eerste helft van het seizoen.
Bij mij is er na het lezen van het bericht niet echt veel duidelijker i.v.m. welke Lister het juist zal worden...
Iemand anders wel....?

Toch is het in iedergeval weer prachtig wat Kurt Mollekens heeft gerealiseerd de voorbije wintermaanden! Belcar met een Bi-turbo, FIA GT met een Lister en ETCC met een BMW!
En vooral en niet te vergeten: KTR, z'n team waar hij een toppiloot van formaat heeft binnengehaald, nl. Bruce Jouanny!
Old 04-03-2004, 23:19
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

JCW zou niet bij Lister rijden
Klopt

Tom Coronel is 1ste coureur bij Lister in het Fia GT, bron: www.listercars.co.uk
Reply With Quote
Old 05-03-2004, 12:04
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Na de eerste trainingsdag in Monza (gisteren, 4 maart) kunnen de deelnemerslijst al weer wat completer maken. Misschien worden er vandaag, tijdens de tweede trainingsdag, nog wat meer namen bekend...
Reply With Quote
Old 05-03-2004, 12:17
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

GPC Squadra Course - Bambini/Peter - Ferrari 575
JMB Racing - Bambini/Peter - Ferrari 575

k denk da er een foutje in de lijst sta
Old 05-03-2004, 13:19
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Thanks Lorre !

Eind volgende week zulle we al een pak "wijzer" zijn. Dan is de betalingstermijn voor de inschrijvingsgelden afgesloten en zal de FIA de officiële deelnemerslijst bekend maken.

Last edited by Mistery; 05-03-2004 at 13:35.
Reply With Quote
Old 05-03-2004, 15:22
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Bambini ken ik niet ze, Babini daarentegen wel

Opvallende auto op de tests (rijders:Tomlinson-Greensall):

De Alzen-Bartels Saleen staat al in de kleuren van de vertrouwde sponsor van de ex van Steffi Graff (de spoiler was de spuiter even vergeten blijkbaar):

De GPC 575's zijn ook al voorzien van een laagje verf:

foto's: www.fiagt.com
Reply With Quote
Old 06-03-2004, 12:25
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Opvallende auto op de tests (rijders:Tomlinson-Greensall):

Mooie aanvulling van het veld.

De Saleens waren de snelste wagens in Monza van kort bij gevolgd door de 550 van Scuderia Italia en de Lister van Coronel.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 06-03-2004, 18:38
TYRI F1's Avatar
TYRI F1 TYRI F1 is offline
De Paddock Regular

ik denk dat coronel moet zitten waar die nu zit... het is n goede rijder maar zeker geen F1 rijder. Geef hem maar n dakje boven zn kop, dan gaat ie n stuk beter.... (nu maar hopen dat ie zn arrogantie n beetje naar beneden schroeft...)

hij mag dit jaar nog wel 1 dag testen met minardi... maarja, dat stel natuurlijk nix voor... wel leuk voor hem... en wilux....
Old 10-03-2004, 22:40
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

JCW gaat naar Création Autosportif waar hij met de DBA Zytek zal rijden en misschien zien we hem soms wel eens in een........Lister Storm.

Er zijn geen zekerheden meer

jan

bron: dsc en planetlemans
Reply With Quote
Old 15-03-2004, 21:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Verrassing.................Zakspeed komt eraan in de N-GT klasse met een tweetal 360's. Het was idd afwachten wat Zakspeed ging doen na het verdwijnen van de V8Stars.

DTM met Toyota is (nog) niks geworden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-03-2004, 21:39
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:

De Alzen-Bartels Saleen staat al in de kleuren van de vertrouwde sponsor van de ex van Steffi Graff (de spoiler was de spuiter even vergeten blijkbaar):

wel, ik vind die livery nu eens perfect bij die wagen passen zie...
Old 15-03-2004, 21:39
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Marshal
Verrassing.................Zakspeed komt eraan in de N-GT klasse met een tweetal 360's. Het was idd afwachten wat Zakspeed ging doen na het verdwijnen van de V8Stars.

DTM met Toyota is (nog) niks geworden
Wat is de bron van deze lijst? Ik kan hem niet op de officiele website van Fia GT vinden?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules