![]() |
|
|
||||
|
||||
De reis die wij organiseren zal om en bij de 1300€ kosten.
Inbegrepen zijn hotel, vluchten, autohuur, tickets Daytona 500 en de zaterdag race op een hoge tribune plaats. We zullen 12 dagen weg zijn. voor de bijkomende races betaal je ongeveer 60 tot 90 $ per ticket. Ik ben reeds 8 keer naar de Speedweeks geweest en ken er mijne weg heel goed. We laten ook iedereen vrij om 2 of 6 dagen naar het circuit te gaan. Zelf pik ik meestal 5 racedagen mee : Bud Shootout Pole Qualifying Craftman truck series Busch series Daytona 500 Verder 1 avond naar New Smyrna Beach speedway of Volousia speedway voor avondraces. de andere dagen bezoeken we enkele parken rond Orlando.
|
|||
|
|||
Mooi programma aan een redelijke prijs.
|
|
|||
|
|||
De prijs van de Daytona reis, welke AJ voorstelt lijkt mij absoluut OK.
Wie meer wil zien kan dit op eigen initiatief doen (kaarten ter plaatse te krijgen). Absolute aanraders zijn: De IROC races + Craftman trucks op Vrijdag De Outlaws Sprint Cars de Zondagavond de week voor Daytona (in Volusia County) De wedstrijden in Eastbay Tampa. Deze laatste 2 banen zijn "dirt" banen. Niet te geloven hoe hard deze Sprint Cars gaan (800pK voor ongeveer 700kg, denk ik). |
|
|||
|
|||
![]()
Hela, Hooters niet vergeten te vermelden, Ge moet ook aan de " innerlijke " mens denken, he
|
|
||||
|
||||
Ha ja, daar heb ik ooit nog een mooie T-shirt gekocht. En die is dringend aan vervanging toe
![]() |
|
||||
|
||||
Alhoewel ik niet mee zal gaan, kan ik ivm Hooters echter wel melden dat ik een mooie 'gesigneerde' t-shirt van Hooters in huis heb. Gesigneerd door de meiden die toen van dienst waren.
![]() ![]() Oeps, sorry voor de ![]() |
|
||||
|
||||
Heeft er iemand een idee om hoe laat de info avond begint?
|
|
||||
|
||||
is net gedaan
![]()
|
|