![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 13-09-2004 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En wat is er eigenlijk erg aan dat ik links geplaatst?
|
||||
|
||||
Quote:
"Jij te lui om de foto's aan te passen, ikke te lui om te klikke." ![]() En't rijmt nog ook ![]() Last edited by Guido; 13-09-2004 at 21:49. |
|
||||
|
||||
Dit alles heeft menigeen uit het oog laten verliezen dat dit de foto-thread is, nakaarten over de 1000 km kan je in een andere thread. Ik ga trouwens één en ander moven zie. (Wanneer je dit leest zal het al gebeurd zijn natuurlijk).
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ondertussen staan ook mijn foto's van de GT's online. Wederom enkele prentjes:
Saleen S7R uit de LM GTS klasse: ![]() TVR Tuscan T 400 R uit de LM GT klasse: ![]() Andere deelnemers (maar spijtig genoeg niet allemaal) zijn te bekijken op mijn site. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Onze foto's staan hier online. In totaal vinden jullie er een 140-tal terug.
Er staan een aantal foto's bij van de R8 die brandend de pits terug inreed. Wij hadden blijkbaar wel het geluk om op de goeie plaats te staan ![]() Veel plezier ermee !!!! Hieronder alvast enkele teasers ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is wel behoorlijk, maar goed, even verduidelijken kan geen kwaad ![]() Voorwaar een spijtige zaak. We zouden niet liever hebben dat er niet gemodereerd moet worden. En geloof me vrij, we zijn nog zeer redelijk. Op andere fora worden gebruikers die zich niet aan de regels houden zonder pardon geband. En dan niet voor een weekje of 2 zoals wij hier per uitzondering al eens gedaan hebben, maar voor goed. We proberen de mensen via dialoog - vriendelijk of direct - ertoe aan te porren om toch maar enigszins de regels te volgen. Misschien moeten we al diegene die er zich niet aan houden er gewoon afgooien. Dan hebben we al die kopbrekens niet. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ola op die fotos van raceshots zie ik toch wel iets verontrustend. Die mensen dat daar aan de poort stonden stonden daar toch wel heel gevaarlijk. het is echt wel totaal onverantwoord van Kaffer om de pits in te rijden en dan nog heel de pits af te leggen. Wat hoopte hij te breiken? Half zijn auto is al weg.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Integra; 14-09-2004 at 11:48. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Geen links dan maar. Microsoft office picture manager is wel handig en snel om foto's van grootte aan te passen. ![]() Alstublieft. ![]()
|
|