![]() |
|
|
||||
|
||||
*** LMES @ 1000 Km van Spa: de foto's !!! ***
Aangezien ik gisteren in Spa was, en vandaag niet ben geweest kan ik jullie blijkbaar de eerste foto's op De Paddock tonen.
Verder heb ik de Classic Endurance uit de titel gehaald omdat die anders te lang werd ![]() Voorlopig staan alleen de proto's online, morgen komen de GT's. LM P1: ![]() LM P2: ![]() LM GTP: ![]() Meer op www.ottooke.tk --> 1000 km Spa |
|
||||
|
||||
Ook een teaserke (top-3) :
![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 12-09-2004 at 22:42. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook enkele foto's getrokken. Mijn 'équipement' is natuurlijk beperkt met een pocket Ixus430, maar goed, 'k laat ze toch maar zien.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als ik nog eens wat tijd vind, zal ik eens een pagina maken op mijn site. Maar zal niet voor de eerste paar dagen zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
Geen race zonder enkele speciallekes
![]() ![]() ![]() DePaddock Paparazzi!! Kwaliteit van de foto is niet goed, maar dat heb je eenmaal met die paparazzi ![]() ![]() Een fotograaf die geen foto's trekt ![]() ![]() ![]() Eau Rouge is wel degelijk rood! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Huudo, jij moet nog meegaan. Je neemt namelijk altijd enkele foto's waarvan anderen vergeten foto's te nemen en waarvan het leuk is ze te zien. Ze zijn meestal onverwacht en spontaan. In dit geval vind ik de foto van Eau Rouge daarvan een zeer geslaagd voorbeeld. Het laat me dikwijls terugdenken aan de mooie tijd die we op dat moment hadden...
Doe zo voort... De meester C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() 't zal zijn omdat ik een amateurfotograaf ben die ook graag auto's trekt en niet de autosportliefhebber die fotografeert ![]() ps. 'k heb nog ne schone spontane, maar 'k weet niet of je die wel wilt zien. ![]() Last edited by Guido; 13-09-2004 at 15:46. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() C U |
|
||||
|
||||
Uit de Eau Rouge wordt de Spa Bruis gehaald. Vandaar Spa Rood !
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar als je me uit mijn tent lokt natuurlijk : ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Wat een rotdag...
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben benieuwd hoe die van jullie eruit zien! En met de name brandende Audi's ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() @ Scapa, thanks, vond die ook wel iets hebben. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Integra; 14-09-2004 at 11:46. |
|
||||
|
||||
foto 14 is wel leuk. Altijd leuk als er iemand met een sigaret in zijn mond uw auto komt losduwen. Nog leuker wordt het als je wat benzine gemorst hebt.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|