![]() |
|
|
||||
|
||||
Audi minder pitstops dan Pescarolo? Dan passen we de pit-exit toch aan. In de plaats de nieuwe pit-exit "Noord" gebruikt men tijdens de komende 24 uur de aloude pit-exit "Zuid".
Eerst afgeschaft vanwege de veiligheid..........maar nu enkele (franse) teams klagen dat ze in het nadeel zijn vanwege meer tijd in de pits en pit-exit. Blijkt die ouwe pit-exit toch veilig te zijn ![]() Volledig artikel: http://www.projectlemans.de/content/view/2058/53/
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Deze week een van leukste Auto Hebdo's van het jaar gelezen. Aflevering zal nog te vinden zijn bij de betere tijdschriftenzaak. En wel hierom:
- De officiële gids van de 24h Le Mans - Dat de enige echte naam van de Corvette C6.R is ![]() - Na de 24h, Corvette de 2 wagens verkoopt. De intresse is van Luc Alphand, PSI en Hezemans (GLPK?) En last but not least, een rondleiding in de DBR9 door Christophe Bouchut. Bijna verplicht leesvoer. Waarom een DBR9 en 550 betrouwbaarder zijn dan een Viper over 24h ( Zelfs zijn Russische teammaats kregen de 550 niet kapot in 24h ![]() Maar nog beter, het is niet allemaal roze geur en maneschijn die DBR9: De stuurstang gaat over de uitlaten, zodat deze heel snel opwarmt. CB moest speciaal nieuwe schoenen hebben met dubbele zolen, omdat de pedalen zijn vorige versmolten hadden. En nog even het prijskaartje erbij melden, voor de verzamelaars ![]() 750 000 euro voor de wagen 250 000 euro verplichte onderdelen 500 000 euro jaarlijks voor motor-onderhoud Zoals ik al zei, een van de beste AH van het jaar
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Natuurlijk zijn er 2 kanten aan dit verhaal, echter ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een grote kern van waarheid in het verhaal van Bouchut zit.
Pescarolo ![]() |
|
|||
|
|||
Minassian zal in elk geval sneller zijn, maar het is inderdaad geen manier om iemand met het palmares van Bouchut te behandelen.
Ik ben benieuwd hoeveel website dit persbericht van Bouchut zullen publiceren. Ik verwacht niet dat op het op lemans.org terecht komt, maar hopelijk toch op endurance-info.com zodat de Franse fans ook de andere kant van het verhaal te lezen krijgen. |
|
||||
|
||||
Als ze dan echt niet van plan waren om van Bouchut zijn diensten gebruik te maken, vind ik het erg dat ze hem zijn contract bij Team Modena lieten ontkrachten. Zeer onprofessioneel vind ik...
|
|
|||
|
|||
Dat Pescarolo erg gecharmeerd was van Minassian is al langer bekend, echter omdat Pescarolo geen volledig seizoen rijdt (enkel met 1 wagen voor Boullion/Collard in LMS) is Minassian niet eerder overgestapt van Creation naar Pescarolo.
|
|
||||
|
||||
Toch effe meedelen dat de LeMans uitzendingen op Motors.tv echt wel de moeite zijn om te zien. Lange interviews met de piloten, teambazen en organisatoren...ik vind het heel interessant.
![]() Waarschijnlijk zal het hier wel al aangegeven zijn, maar ze zeiden ook dat volgend jaar de deelnemerslijst naar 55 zal opgevoerd worden ipv 50. Ik hoop alleszins dat PSI er dan wel mag bijzijn met de C6-R. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De 1ste twee in de klasse GT1 worden (als ik me niet vergis) automatisch geklasseerd..? |
|
||||
|
||||
Quote:
So, let's hope and pray! ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Als dit waar is dan heeft het Pescarolo team een slimme zet gedaan. |