![]() |
|
|
||||
|
||||
Zou zou zou... dat is nu eenmaal de wereld van de F1. Niets 'is' maar als 'zou'. Wat ams (niet amus) schrijft kan eigenlijk wel kloppen als je bedenkt wat Theissen in Seefeld zei tegen de pers... "BMW zal zijn derde piloot binnenkort bekendmaken". BMW zit noodgedwongen met Villeneuve - door dat contract - en Wurz weet dat hij in 2007 een zitje kan krijgen bij BMW als Villeneuve's contract is afgelopen. Als Wurz moet kiezen dan zal hij wel nadenken of het niet beter is om 1 jaar derde piloot te worden bij BMW en de wagen en het team te leren kennen, om er dan in 2007 tegenaan te vliegen met BMW. Bij McLaren zal hij sowieso niet aan de bak komen, tenzij als invaller voor Montoya. Voor hoeveel races is dat? Eén, twee races, en dan moet hij nog delen met De la Rosa. Nee, geef hem maar een rol als testrijder bij BMW in 2006. Of Dennis al dan niet gezegd heeft dat hij voor 9 december zijn keuze moet bekendmaken laat ik in het midden, maar ze (Dennis of woordvoerder) zullen ongetwijfeld wel iets tegen de mensen van ams gezegd hebben.
|
|
|||
|
|||
Nog een geluk dat we jou hebben, bluelite. Zoniet zouden we alles op internet over F1 voor waar aannemen, niet?
![]() Het Duitse tijdschrift, waarvan sprake, heet "Auto Motor und Sport", ja? De website luidt "www.auto-motor-und-sport.de". En ik kort dat af als "AMUS", met een M ... ![]()
|
||||
|
||||
Peter, je begrijpt mijn punt niet.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Vreemd, net eergisteren las ik dat Wurz geen weet had van een deadline en dat hij ook de komende week nog rustig zal nadenken over X en Y. Ik denk dat Alex de zaak kan rekken tot 15 december, de dag waarop normaliter de inschrijvingen voor de DTM worden afgesloten, tenzij er opnieuw uitstel komt op vraag van Audi. Mocht Audi geen DTM meer rijden, dan zakt DTM als een pudding in elkaar en komt Gary Paffett vrij. Dan kan McLaren de Alex rustig andere oorden laten opzoeken en Paffett als derde man inschakelen. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Dus of Alex kan rekken is nog maar de vraag, is het niet dat ze Alex W. tot de 15 aan het lijntje kunnen houden? Paffet naar McLaren en Wurz naar Sauber-MW.......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ale toch iets minder lelijk ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ja, op Pitstop.tv staat het zelfde...
Toch wel een blunder om nu toch weer twee jaar uit te stellen. Ipv eerst eens deftig na te denken over het concept ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|