![]() |
|
|
||||
|
||||
Tof dat je er weer tegenaan gaat wou dat ik hetzelfde kon zeggen maar de zin om te bouwen is een beetje weg
![]() Ik blijf de update's zeker volgen. Greetz Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
Deze geraakt zo stilletjes aan afgewerkt. Het interieur is volledig af op één gordel na. Het zijn gordels van Eduard maar de sluitingen zijn van Renaissance, dit omdat de gordels van Eduard niet door hun eigen sluitingen kunnen, zeer bizar maar ik heb het geweten. De ontbrekende gordel wordt later toegevoegd (geraak niet tot bij Domino). De body is gevernist (mijn eerste!) en ik heb beginnersgeluk gehad denk ik. Voor een eerste keer ziet het er goed uit vind ik. Maar later meer daarover. Hieronder de foto's van het interieur, die van de body volgen nog.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er knap uit
![]() |
|
||||
|
||||
Voorlopig zijn de gordels van eduard bij Domino uitverkocht als ik het goed heb...
|
||||
|
||||
Ziet er heel netjes uit hoor
![]() |
|
||||
|
||||
Bij deze zit deze auto dus officieel "toope"
![]() ![]() Meer foto's vind je hier: http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post223930 |
|
|||
|
|||
Zeer knap werk hoor !
Alleen hangt de uitlaat wat laag vind ik of is dat zo bij deze Fiat ? |
|
|||
|
|||
Ik heb deze ook gemaakt, en ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verast was door deze decals van Italeri. De decals scheurden niet wanneer je ernaar keek, met sol vloeiden ze mooi in de gewenste vorm en het kleur is intens.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|