![]() |
|
|
||||
|
||||
Lees net op Pitstop.tv dat Marc Duez gaat plaatsnemen naast Bouchut bij All-Ink ..
|
|
|||
|
|||
er komen precies heel wat extra wagens, gaat een mooie seizoensafsluiter worden. Hopelijk valt het weer wat mee.
Zouden er belcarteams zijn, die nog een gt op overschot hebben van vorig jaar die dit veld nog zouden kunnen aanvullen?! Gigawave komt trouwens ook(pitstop.tv)
|
||||
|
||||
Volgens Pitstoptv neemt Niels Lagrange ook deel aan de Belcar in een porsche 996 van Bongou-Speedlover. 2de piloot nog niet gekend. Met First Motorsport doet hij zelfs in 2008 mee aan de 24 uren in Dubai. Een piloot om te volgen denk ik.
Weet iemand als je op Zolder ook de commentaar kan volgen via de radio zoals in Francochamps met radio FunCup of radio BTCS (107,5 FM). Handig om de race goed te kunnen volgen, want de speakers in Zolder werken niet overal of er staan er geen. |
|
||||
|
||||
Entry lis voor Zolder: http://www.fiagt.com/results.php?eve...n=Entry%20List
-Edil Cris is niet aanwezig. -PMB Motorsport(JMT?) met een P996 GT2-R -Reiter met Lambo terug -Advanced Engineering aanwezig met F430 -Tom Cloet met ?? -All-Inkl.com met Bouchut en Duez -Waaijenberg terug op JMB MC12 -Gounon op BMS DBR9 |
|
||||
|
||||
En geen Saleen?!?
|
|
||||
|
||||
Zou het niet weten, ik kan er geen bestellen omdat ik geen kredietkaart heb of niet bij de juiste bank ben aangesloten.
|
||||
|
||||
Nog een extra GT1 op de grid in Zolder!
Quote:
Last edited by Mr.Dallara; 15-10-2007 at 16:45. |
|
||||
|
||||
Ik ga zaterdagochtend in m'n ogen moeten wrijven om te kijken of ik niet droom
![]()
|
||||
|
||||
Ja , we gaan een mooi deelnemers veld krijgen in Zolder.
Laat ons nu maar hopen dat we een zeer mooi wedstrijd krijgen, en dat er een belg op het podium komt te staan te zondag. De foto's pagina's zijn tijdelijk offline , maar ze komen in de loop van deze week terug online !!!! http://www.bolderbergsefotos.be/bannerfcb2007.gif |
|
||||
|
||||
Voor de C5-R van PSI is ook al 1 Belgische coureur bevestigd volgens Pitstop.tv
Hopelijk dus nog een vijfde Corvette. Totaal: 29 GT1: 20x 6x Aston Martin DBR9: -2x JetAlliance -2x BMS -1x Gigawave -1x Carsport Holland (Phoenix) 3x Corvette C5-R -1x PK Carsport -1x SRT -1x PSI Experience 2x Corvette C6.R -1x Carsport Holland (Phoenix) -1x PSI Experience 6x Maserati MC12 -2x Vitaphone -2x Scuderia Playteam Sarafree -2x JMB Racing 2x Lamborghini Murcielago R-GT -1x Reiter Lamborghini -1x All-Inkl.com Racing 1x Porsche 996 GT2-R -1x PMB Motorsport GT2: 8x 5x Ferrari 430 GT2 -2x AF Corse -2x Scuderia Ecosse -1x Advanced Engineering 3x Porsche 997 GT3-RSR -1x Prospeed -1x BMS -1x Ebimotors G2: 1x Gillet Vertigo -1x Belgian Racing Last edited by JorritVD; 15-10-2007 at 22:16. |
|
||||
|
||||
De tweede rijder van SRT is nu ook bezet. Niemans minder dan Maxime Soulet komt naast Tom Cloet op de C5-R
|
|
||||
|
||||
De bengen hebben allemaal zeer goed materiaal gevonden voor zondag !!! |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de maserati het moeilijk gaan hebben op zolder!!!
Te smal voor in te halen denk ik! ![]() |
|
||||
|
||||
Maar het kan ook een voordeel geven als ze van Pole vertrekken.
|
|
|||
|
|||
Toen ik vandaag van Genk Station naar mijn school aan 't wandelen was zag ik aan een hotel enkele wagens staan van JetAlliance staan. Dus ging ik maar eens een babbeltje slaan.
Ze wisten me te zeggen dat de wagen al in Zolder was en dat ze volgend jaar terug FIA GT rijden met misschien vol seizoen LMS erbij. Ook hebben ze me vriendelijk uitgenodigd in de VIP en krijg ik een polo. En wetende dat ik eigenlijk gewoon wou gaan vragen ofdat de wagen al was aangekomen. Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|