|
|
||||
|
||||
Nu zijn we op de goede weg zie
|
|
||||
|
||||
En hopelijk heeft hij zijne gps dan goed ingesteld.
|
||||
|
||||
we hebben dan eindelijk nog eens aan de plektafel kunnen gaan zitten. De laatste tijd is daar (door omstandigheden die niets met modelbouw te maken hebben) weinig tijd voor gebleken, maar uiteindelijk lukt het dan toch wel eens.
De ophanging werd onder de Lotus gevezen. Vooraan werden door middel van 2 mish-mash boutjes de aanhechting van de veren aan de ophanging wat aangekleed, terwijl bovenaan de ophangingsarmen zelf ook een afsluitingsboutje kwam te zitten. Kwestie van het één en ander iets realistischer te laten overkomen. Als je goed kijkt, dan zie je de goudkleurige boutjes nog zitten. Na de achterste ophanging te hebben gemonteerd, werd ook de motor toegevoegd. Die was al een tijdje geleden afgewerkt, dus daar was ook niet te veel werk meer aan. Hier heb je een aantal foto's van de bovenzijde:
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 17-08-2008 at 10:59. |
|
||||
|
||||
En nog een aantal van de onderzijde:
[
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 17-08-2008 at 11:02. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
Ziet er niet verkeerd uit. In jouw plaats zou ik 2 zaken anders aangepakt hebben: ik zou de bougiekabels toevoegen en ik zou de carburators een wash met smoke geven. Maar misschien stond dit ook op jouw planning en was je gewoon nog niet zo ver... Dan heb ik uiteraard niets gezegd
|
|
||||
|
||||
En blinken dat ie doet
Ziet er zeer knap uit en Guy heeft hier een punt. Maar ik veronderstel dat je dit toch ging doen.... Voor de rest , keep on going mate !
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Je had natuurlijk al lang gezien dat de stroomverdeler nog niet eens op de motor zat, dus de bougiekabels konden ook nog niet worden aangebracht... Dat is ondertussen dus ook alweer gedaan. Die wash met smoke: ze hadden al een lichte wash gekregen, maar die heb ik dus wat verzwaard (geldt trouwens voor de gehele motor/transmissie). Nu zou het beter moeten zijn. Ik heb de foto's een beetje overbelicht, anders zou je niet veel zien. (Ik zal toch eens moeten beginnen uitkijken naar een manier om betere macro-opnames te kunnen nemen, want met deze vaste lens lukt dat niet zo goed). Enjoy!
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 17-08-2008 at 11:05. |
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat de foto's wat overbelicht lijken?
Goe bezig!!! |
|
||||
|
||||
Mja, iederen update wil ik wat zeggen, maar meestal blijft het bij: ............ Stilte inderdaad. Altijd leuk jouw speciale modellen.
Succes verder !!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
We wan't more , We wan't more
|
||||
|
||||
Zo ken je ons hé.
En zó ook natuurlijk... Dan gaan we nu ongeduldig verder afwachten op het interieur enz... Keep up the good work! |
|
||||
|
||||
Ik had nog vergeten te vragen eigenlijk, ben je al aan het interieur begonnen...?
|
|
||||
|
||||
Tussen de commentaren van de heren flauwe plezanten door heb ik nog een typische toepassing van de fameuze mish-mash te tonen: ventieltjes gemaakt van een asje dat je normaal gesproken ergens aan de binnenkant van een horloge zou terugvinden. Als je ze zo bekijkt, dan zijn ze quasi perfect
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 17-08-2008 at 11:06. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|