![]() |
|
|
|||
|
|||
Philip,
Die tip van de "gevulde wielkasten" éh ![]() Een beetje vuil maken... Geen probleem ! Ik wil er je steeds bij helpen. We spreken wel es af. Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 24-11-2010 at 01:23. |
|
||||
|
||||
En in het weekend nog een beetje door gewerkt aan C4.
Om te beginnen is nu de gehele voorbumper voorzien van gaas waar nodig. Alle ramen zitten er terug in dus kon de achtervleugel ook terug gemonteerd worden
|
||||
|
||||
En nu de wagen volledig terug in elkaar staat werd het tijd om het probleem met de slecht opgevulde wielkasten eens te bekijken. De velgen van Hobby Design zijn ondertussen in huis. Ze zien er goed uit maar er is nog wel wat schuurwerk aan maar das voor later. Ze zijn iets minder dan 2mm groter dan de sub velgen die ik eerst wilde gebruiken. Was dat genoeg?????
JA dus! Ik kon de wagen nu net voldoende verlagen om de wielkasten netjes uitgevuld te krijgen. Dit zijn dus weer eens 13eu die goed gespendeerd zijn. ![]() ![]() voorkant achterkant Let wel, alles is nog in dryfit, de velgen zitten nog niet vast maar het eindresultaat word aanzienlijk beter door dit velgensetje En zo staat hij er momenteel bij
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Ik weet wat koipen als ik begin aan zoiets... thanks voor de tips !! ![]()
|
|||
|
|||
Hej Doc,
Dit resultaat voor € 13... Ne mens zou voor minder zen geld uitgeven. Toch even dit, voor je gaat spuiten ; de "flash" van de velgen verwijderen éh. Het komt helemaal goe ! Grtz, G ![]() |
|
|||
|
|||
Echt een knap resultaat als je de basis beziet.
Misschien 1 ding: moeten de achterwielen niet een ietsiepietsie meer naar buiten komen? Nog effe dit vermelden:Heller komt in 2011 met een plastic C4 WRC op 1/24!!
|
||||
|
||||
Quote:
de velgen zitten nog niet vast. Er komt nog een remschijf tussen dan komt hij zowiezo nog iets verder naar buiten. ![]()
Last edited by Doc; 02-12-2010 at 20:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
That's Elementary, My Dear Watson! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
@ Doc: Die velgen zijn zeker een goede investering geweest, de wielkasten zijn nu mooi gevuld
|
||||
|
||||
Quote:
En Philiep, maat. Hij staat heerlijk op die wielen. Een knap model is dit aan het worden. ![]()
Last edited by Loixrallyfan; 02-12-2010 at 23:49. |
|
||||
|
||||
Nu de wielen nog spuiten en de C4 is klaar.
Je moest hem nu eens kunnen vergelijken met die van renaissance. |
|
||||
|
||||
Schuifraampje
Deze C4 mag zeker gezien worden naast een renaissance !
Aangezien het zeer hoge niveau van deze built heb ik nog een uitdaging: het schuifraampje ! Dan is hij helemaal subliem ![]() ![]() zie foto : http://www.flickr.com/photos/haretz/4349398624/
Grtz Fanza Mijn Werkbank : Rally Cars Last edited by Fanza; 05-12-2010 at 13:12. |
|
||||
|
||||
Hij Fanza, goed gezien maar dat gaat me effe te ver voor een die cast. Eventueel te overwegen als ik de renaissance eens ooit ga maken.
![]() Dan het vervolg van deze build. Afgelopen week me nog eens met de C4 beziggehouden. Wat is er zoal gebeurt. Wel om te beginnen de antenne bevestigd Daarna de rubberen spiegels in de vuilbak gegooid en nieuwe gescratched Velgen opgepoetst, gespoten en een beetje diepte gegeven. Raar dat bij dit velgensetje de wielbouten er niet op zaten. Er waren gaatjes voorzien dat wel, dus klinknagels op schaal gebruikt om de bouten na te bootsen Ten slotte de PE sluitingen erop geplaatst en de enkele panellines ongekleurd En dat wil zeggen dat hij eindelijk klaar is. De eindfoto`s staan in de galerij.
Last edited by Doc; 17-12-2010 at 16:47. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|