![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat ging precies een pak vlotter dan met mijn "groot" model.
![]() Gefeliciteerd met het mooie resultaat!
|
||||
|
||||
Jawadde. Wat een prachtig resultaat. Echt om je vinger bij af te likken. Op naar de volgende zou ik zo zeggen.
Lesley |
|
|||
|
|||
Prachtig resultaat. Gefeliciteerd.
Mark |
|
||||
|
||||
Ik had gezworen niets meer op het forum te posten,maar bij zo een goed resultaat kan ik het niet laten,het beste wat ik ooit gezien heb op dit forum.
Proficiat Patrick |
|
||||
|
||||
Mooi, niet van echt te onderscheiden.
Neem foto's buiten en het resultaat zal schitterend zijn. |
|
|||
|
|||
nog maar een paar gebouwde exemplaren van deze kit gezien en één ding staat vast, dit is de meest gedetailleerde en mooiste !!
great job maat ![]()
|
||||
|
||||
Inderdaad, ik kan alleen maar beamen wat hierboven al is beschreven door mijn collega-plekkers.
Prachtig, mooi, knap,.............. en niet te vergeten groot. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oei, en zwarte piet is U ook al vergeten.
|
|||
|
|||
Fenomenaal prachtig.
Petje af!! Meer kan ik niet zeggen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En apropos... geweldig mooie GT40 die je hier laat zien! Proficiat!! Last edited by Sennake; 11-12-2011 at 14:21. |
|
||||
|
||||
Bedankt mannen,ne mens zou voor minder beginnen blozen
![]() En Guy,wat jou aanbod betreft,dat sla ik zeker niet af,al was het maar om nog eens naar jou geweldige collectie te komen kijken. |
|
||||
|
||||
Zeer mooie GT40!! Goe gedaan!
|
|