![]() |
|
|
View Poll Results: Wat zou jij kopen als De Paddock-merchandise? | |||
T-shirt met gedrukt Paddock-logo(dezelfde als de reeds bestaande) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 33.33% |
Petje met geborduurd Paddock-logo |
9 | 25.00% |
Polo met geborduurd Paddock-logo |
8 | 22.22% |
Hemd met geborduurd Paddock-logo |
11 | 30.56% |
Sweater met geborduurd Paddock-logo |
8 | 22.22% |
Fleece met geborduurd Paddock-logo |
14 | 38.89% |
Multiple Choice Poll. Voters: 36. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
hmmmzzz
ik zal manueel je vote toevoegen ... eens in en uitloggen lost het probleem misschien op
|
||||
|
||||
't Is hier ineens gelukt! om te voten
|
|
||||
|
||||
heb de aanpassing die ik gemaakt heb dan terug verwijderd
![]() anders staan er 2 vote's onder jouw naam voor de fleece ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Agendapunt op de volgende vergadering : laten maken van nieuwe T-shirts en eventueel fleeces. Dat zijn de koplopers in onze poll.
Aan Pascal : kunnen we eens naar onze "huisleverancier" gaan om prijzen te bedisselen over de T-shirts (moeder-ontwerp is toch al gemaakt) en de fleeces (totale kostprijs) alvorens we gaan vergaderen? Hoeft niet lang te duren dus kan op vrij korte termijn? |
|
||||
|
||||
'k Weet nie of het haalbaar is om onze Paddock-clio bij op de kleding, fleece, T-shirt, ... te drukken?
|
|
||||
|
||||
T-shirt zeker niet, aangezien we dezelfde "zeefdruk" willen behouden die vorige keer aangemaakt werd (kwestie van zowel de kosten als de T-shirt zelf te (laten) drukken
![]() De andere merchandise : daar kan over gebabbeld en/of gediscussiëerd worden. Dat is iets voor de volgende bestuursvergadering. Wanneer die valt laten we nog wel weten. We zijn in volle onderhandeling over een datum/tijdstip. |
|
|||
|
|||
Ik kan anders wel eens luisteren voor een klein sposoringsken bij ons Deckers Druk en Mediaexpress. Zo een 250€ zal ik wel loskrijgen denk ik. Zou misschien een deel kunnen zijn voor de zeekdruk en de andere letters. Als jullie iets nodig hebben (€) dan roepen jullie maar. Heb hier anders wel wa kandidaten als er andere reclame op mag. Zeker 7 sponsors die voor een klein bedragje wel iets willen doen.
|
|
||||
|
||||
Re: Nieuwe merchandise
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|