![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint de 24 uur van Spa-Francorchamps? | |||
Viper |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 34.29% |
Ferrari |
10 | 28.57% |
Lister |
7 | 20.00% |
Saleen |
1 | 2.86% |
Een ander merk |
5 | 14.29% |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Tja, spijtig dat de voorspellingen hier altijd wat aan de vage kant waren. Maar degene die voor de wedstrijd deze top-zes had voorspeld, krijgt van mij toch wel een stevige pint!
|
|
||||
|
||||
Dumas rulz
![]() |
|
||||
|
||||
Neenee Marc Lieb rules. In de nacht rond een uur of één-twee denk ik na een safety car procedure ging hij er samen met de nr 89 Modena vandoor: nog nooit gezien zo indrukwekkend.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
De #50 Porsche, denk ik...
|
|
|||
|
|||
Eumh Joost...wordt es wakker...Het ging dus over de Porsche waarmee Lieb in Le Mans reed
![]() |
|
|||
|
|||
neen, de vraag was toch wie wint Spa? Wel ik denk de #50 Porsche
|
|
||||
|
||||
Deze overwinning moet bij Freisinger bijzonder goed smaken. Dat ze bij de ACO nog maar eens twee keer nadenken bij de selektie voor Le Mans 2004
![]() jan |
|
||||
|
||||
Werner,
Eigenlijk is het toch wel straf dat de winnaar van de poll te zoeken is onder de categorie 'ander merk'. Waar hebt ge toen met uw verstand gezeten?? ![]() Last edited by JFL; 28-07-2003 at 10:22. |
|
||||
|
||||
Welk verstand???
Enne volgens de mannen van radio Le mans zeg je niet Porsche maar Beetle type car. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Beetleken die 's morgens een ferrariken en een viperken tussen zijn boterhammekes doet om snel groot te worden ;-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Tja, de luitjes in Le Mans gaan plots toch weer wat respect gekregen hebben voor die overwassen Beetle, die ze dit jaar zelfs niet uitgenodigd hadden. Freisinger-ACO 1-0 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|