![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb het ook gezien, zowaar rally op het journaal.
![]() ![]() Daar gaan ze bij peugeot inderdaad niet mee lachen denk ik...
|
||||
|
||||
Misschien positief nieuws voor Freddy?
|
|
|||
|
|||
Hopelijk wel hé Werner
|
|
|||
|
|||
Quote:
Volgende rally Loix en Rovanperra aan het stuur. ![]() |
|
||||
|
||||
Met nog 2 kp's te gaan, lijkt de rally nu in een definitieve plooi te vallen. Sainz was op KP12 genaderd tot op 10-11 seconden van Märtin en even zag het ernaar uit dat het spannend ging worden, maar... hij verliest 1.13min op KP13 en dus wordt het waarschijnlijk een Ford 1-2 in Mexico. Alhoewel, met deze rally weet je dus maar nooit. Dit is de tussenstand na KP13
1. M MÄRTIN 3:31:51.8 2. F DUVAL +35.8 3. C SAINZ +1:25.2 4. M HIRVONEN +3:20.6 5. P SOLBERG +3:44.7 6. M GRÖNHOLM +4:47.7 7. J VÄLIMÄKI +9:45.8 8. G PANIZZI +10:26.5 op KP13 reed Solberg de snelste tijd - waarom verwonderd dit mij niet ![]() KP14 start om 17.18 onze tijd. ![]() Last edited by Guido; 14-03-2004 at 17:34. |
|
||||
|
||||
Swa tweede met nog twee SS te gaan... Sainz een fout gemaakt daarnet denk want verliest veel tijd.
|
|
||||
|
||||
Duval is goed bezig. Na Stage 11 staat hij 2de op 35 seconden van Martin, Sainz volgt al op 1:25 van Martin.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Quote:
Carlos Sainz rolled over, losing 1 minute 20 sec. C U |
|
|||
|
|||
spijtig voor sainz, maar kan glimlach toch niet verstoppen: Duval tweedes nu
![]() ps: Rovanpera gaat precies toch niet vliegensvlug... Wat gaat peugeot nu doen?? nog ne andere piloot aanschaffen?? mcrae is nog vrij ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar Ford 1 en 2, het zou wat zijn ![]() |
|
||||
|
||||
sowieso té graaf, na die 3de plaatsen eens een 2de
stiekem hoop ik op een fout van martin, kwestie van de eerste overwinning van de swa te bespoedigen (het is niet mooi van mij, maar ik zou het niet betreuren)
|
|||
|
|||
Maarten je bent niet de enigste en dan nog een overwinning in een nieuwe rally voor Swa zou heel mooi zijn maar laten we maar wat dromen want volgens mij gebeurd er niks met Martin maarja alles kan kijk maar naar Loeb of Sainz
|
|
||||
|
||||
ik denk ook wel dat Wilson nu tegen zijn piloten zegt van het kalm aan te doen, ze zitten alletwee op een veilige afstand van Sainz, en er zijn nog maar 2 kp's
|
|||
|
|||
Quote:
16 of geen 16, iedereen die lagere school gelopen heeft weet hoe hij een deftige zin in het Nederlands moet formuleren! Een volgende keer waarschuw ik NIET MEER! |
|
||||
|
||||
gaat nog spannend worde daar ..
edited:sorry huudo had het niet gezien ![]() Last edited by PorscheGT; 14-03-2004 at 18:44. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|