De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-01-2005, 22:20
Luigi's Avatar
Luigi Luigi is offline
De Paddock Regular

All right! Das goe nieuws.
Old 24-01-2005, 21:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Kimi is weer stout geweest, afgelopen weekend schijnt hij een Londonse nachtclub in "vlieg-modus" te hebben verlaten Door de lokale buitenwipper (B) of uitsmijter (NL) is hij de tent uitgezet. Let wel volgens berichten in de Engelse en Finse pers

Quote:
Originally posted by Mark
Vrij simpel, voor publieke figuren gelden nu eenmaal andere wetten, normen en waarden (al dan niet terecht) dan voor de simpele Jan Doedels zoals jij en ik. Ook na "werktijd" worden dergelijke figuren gezien als een vertegenwoordiger van het desbetreffende bedrijf, in dit geval Mercedes.
Tja daar denken ze dus McLaren ook zo over:

Quote:
Martin Whitmarsh, algemeen directeur McLaren F1: "Zelfs als de berichtgeving niet helemaal juist zou zijn, dan is de perceptie wel bijzonder negatief, en dat moeten we ernstig nemen. Een hele reeks internationale merken is verbonden met ons team, zij investeren niet in Formule 1 voor dat soort toestanden."
Volledige verhaal: Pitstoptv.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-01-2005, 00:44
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

De Kimi toch nooit gedacht dat het zo'n feestbeest was

En in zijn commentaren blijft hij nog altijd even 'cool': "Dat gaat over mijn privé-leven. Wat ik in de auto doe, is helemaal anders"
Old 26-01-2005, 00:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Volgens de laatste Autosport maken Timo Glock en Robert Doornbos de meeste kans op een zitje bij Jordan. Er staan ook wat getallen bij...............ik viel achterover

Timo Glock zou 3.5 miljoen Engelse Ponden (dik 5 miljoen Euro) meenemen van zijn trouwe sponsor DHL. Maar bij het lezen van het bedrag dat bij Doornbos stond kieperde ik van mijn burostoel. Maar liefst 10 miljoen Engelse Ponden (13, 14 miljoen Euro)...........nu zit Autosport er niet vaak naast maar dit is toch wel heel extreem. Op papa's centjes hoeft hij niet meer te rekenen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 26-01-2005, 10:31
buruno buruno is offline
De Paddock Rookie

Hoe zit het eigenlijk met Bas Leinders?? Al heel lang niks gehoord...
Reply With Quote
Old 02-02-2005, 21:49
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Volgens pitstop.tv heeft vandaag Red-Bull z'n roll out gedaan van hun 2005 wagen in Lommel op de testbaan van Ford! Toch wel mooi, een F1 wagen op Belgische boden buiten een GP weekend.
Maarja, op een tekste en heel mss een foto na ziet niemand iets van wat er daar op die ford testbaan gebeurd in Lommel.

Iemand toevalling vandaag in de regio van Lommel een machtige V10 gehoord of enkel (machtig gepainte) Red Bull Racing trailers zien paseren?
Old 02-02-2005, 22:07
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Zo speciaal is dat niet hoor. Jaguar deed dat ook ieder jaar.
Wel een beetje raar dat red bull dat ook nog doet want die hebben toch geen enkele band meer met ford.

Reply With Quote
Old 04-02-2005, 20:23
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Vandaag heeft BAR al de 5e! Honda motor in rook zien op gaan om minder dan twee weken!

Als de ingenieurs bij Honda niet snel een drastische oplossing gaan vinden, gaat ze bij BAR in 2005 een serieus down seizoen tegemoet gaan denk ik.

Het is overduidelijk dat dit geen toeval is, en er dus echt een ontwikkelings of productie of ontwerp of ... fout is. En de tijd begingt stillaan te dringen voor oplossingen denk ik.

Last edited by Mr.Dallara; 04-02-2005 at 20:26.
Reply With Quote
Old 04-02-2005, 20:30
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by raceboy
Zo speciaal is dat niet hoor. Jaguar deed dat ook ieder jaar.
Wel een beetje raar dat red bull dat ook nog doet want die hebben toch geen enkele band meer met ford.
Niet alleen Ford gebruikt de "Lommel Proving Ground". Heel wat andere merken gebruiken de piste ook als testbaan.
Reply With Quote
Old 04-02-2005, 20:33
Raceboy's Avatar
Administrator

Maar welke merken dan want volvo enzo das ook ford.

Reply With Quote
Old 04-02-2005, 20:35
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by raceboy
Maar welke merken dan want volvo enzo das ook ford.
Ik dacht ieder merk dat betaalt om de baan af te huren, als ik me niet vergis.
Reply With Quote
Old 05-02-2005, 16:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

2004 was oersaai, 2005 net zo? Meerdere teams maken bepaald geen goede winterperiode mee.

-BAR: De Honda motoren spatten bij het minste of geringste uit elkaar. Hoe gaan die het ooit twee weekends uithouden?
-Sauber: Ze geven nu al aan dat er een ontwerpfoutje zit in de nieuwe Sauber. Foutje van de windtunnel?
-Williams: Tussen neus en lippen door lees je dat ze bij Williams niet helemaal tevreden zijn met de nieuwe FW27. Ai.....
-McLaren: wel snel maar nog niet betrouwbaar............

Wie stampt er vrolijk zijn rondjes op los in een gemodificeerde 2004 wagen, die voldoet aan de 2005 regels, en is snel en uiteraard betrouwbaar? Juist ja, het braafste kind van de klas. Ferrari.
Reply With Quote
Old 05-02-2005, 16:43
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

@ Mark

Ferrari heeft gisteren met Barrichello een motor opgeblazen en ook de rode baron heeft er al eentje opgeblazen. Dat zijn er nog altijd minder dan McLaren. Eerst goed checken en dan pas conclusies trekken...
Reply With Quote
Old 05-02-2005, 18:54
Luigi's Avatar
Luigi Luigi is offline
De Paddock Regular

Kmoe wel zeggen dat degene die deze winter het minste lawaai gemaakt hebben (in de pers) nu wel goe bezig zijn: RENAULT. Naar mijn bescheiden mening zijn ze zeer gevaarlijk geworden.
Old 05-02-2005, 20:22
Raceboy's Avatar
Administrator

Quote:
De nieuwe bolide van Minardi, die tijdens de Grand Prix van San Marino zal debuteren, zal compleet en radicaal anders worden dan de huidige auto. Vooral op aerodynamisch vlak zullen er volgens teambaas Paul Stoddart veel vernieuwingen worden doorgevoerd.

De nieuwe auto van Minardi, de PS05, zal onder andere een compleet andere engine cover krijgen. Hierop zouden zoveel minivleugeltjes worden geplaatst, dat er nauwelijks ruimte voor sponsors zou overblijven. Ook de neus zal een radicaal ontwerp krijgen.

bron: fok.nl
nu ben ik toch eens benieuwd te zien vanaf de 4de koers van 2005.

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules