![]() |
|
|
||||
|
||||
Die wannabe-nascars trekken op geen kl*ten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Snelste Ronde in de race: Duncan Huisman 1:43.542 (gem. 138.274 km) De snelste kwalificatietijd in de training van de Nederlandse Clio's in dat weekend: Sebastiaan Bleekemolen, 1.48.071 Zitten toch wel enkele seconden tussen in het voordeel van die wannebe-Nascars ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 12-01-2005 at 17:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ben ik niet met je eens.
|
|
||||
|
||||
oei oei een ego gekrenkt, maar een clio lijkt op de booschappenwagen van mijn oma. Blijf aub objectief naar de BRL V6, want zoals jij ze nu omschrijft slaat kant noch wal. Een raceauto heeft achterwielaandrijving en de clio cup is m.i. overbetaald, maar wel een stukje historie. En de BRL V6 cup is value voor money. Meer raceauto, meer kwaliteit, normaal geprijsd en vooral veel veel meer echte coureurs. Sorry!
|
|
||||
|
||||
OF een raceauto nu achterwielaangedreven met zijn daar ebn ik het niet mee eens (joe je stoot nu heel erg tegen mij toerismewagenhart). Kijk maar naar het ETCC in 2002-2003. de BMW (een racewagen volgens jou) werd door een alfa (een niet racewagen om de oren gereden. Ik ben het wel met je eens dat de clio cup veel te duur is voor wat het is. BRL is een mooie serie, maar of er nu eer echte coureurs rondrijden daar. Wat is trouwens een echte coureur?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ach kwestie van smaak. Ik zie liever een vol veld van de "wannabe-nascars" dan van Clio's. Begrijp me niet verkeerd ik heb niks tegen Clio's (rijdt zelf een Clio 1.2).
|
|
||||
|
||||
Quote:
asjeblieft zeg......ik hou erover op #$%*&## ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ene clio is toch voor in de stadt ,of niet soms ?
|
|
||||
|
||||
Ik zit geamuseerd toe te kijken hoe deze discussie naar het kleuterklasniveau afdaalt.
![]() Voor- of achterwielaandrijving, brede banden, vleugels... Over smaken valt te twisten. Voor mij zijn een cup-clio en een BRL-wagen evenwaardige racewagens. Wat je als neutrale autosportliefhebber wel kan vaststellen, is dat de Clio-Cup op sterven na dood is en dat de BRL vooralsnog een mooie toekomst heeft. |
|
||||
|
||||
![]()
Niet dat ik me aangesproken voel, maar ook voor mij zijn het evenwaardige auto's, alleen kijk ik er misschien met andere ogen tegenaan (net als Baron; als coureur) en dan zeg ik, nogmaals met alle respect naar de Cliocup, de kosten zijn daar uit de pan gerezen en ik wil value for money. Voor mij hoeven al die VIP tenten niet of racen volgens "drive and arrive principe" met coureurs die met een zak geld van papa het binkie gaan lopen uithangen, ook liefst zo min mogelijk "blauwe blazers" zoals Mark dat zo mooi zegt, maar faire harde strijd op de baan, in de pitlane en paddock vooral gewoon normaal doen tegen elkaar en VOORAL a.u.b. gelijke monikken, gelijke kappen, dus geen onderscheid maken qua coureur (bekend of niet bekend, veel of weinign invloed op en rond een circuit en geen rekening houdend met zijn/haar portemonnaie. Oftewel het reglement hanteren zonder aanziens des persoons.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Helemaal mee eens. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|