De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-06-2006, 09:50
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ben toch wel benieuwd de press release's van PSI/Jos Menten
Het persbericht van Jos Menten zal niet zo snel meer verschijnen. De man die dat verzorgde bij Jos Menten Racing (Flor Schilte) is helaas pas geleden overleden tijdens een vakantie in Thailand.

(Bron: http://www.autosport.nl/actueel/news...5&bericht=3225)

Dus is het wachten op het pers-bericht van CEO Racing / RS Racing.
Reply With Quote
Old 25-06-2006, 12:26
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle
Klasse 2 bedoel je. Ik weet het, ben aan het muggeziften.
Ja, inderdaad klasse 2, sorry, volg Belcar eigenlijk zéér beperkt.
Old 25-06-2006, 17:03
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Integra
Ja, inderdaad klasse 2, sorry, volg Belcar eigenlijk zéér beperkt.
Geef je geen ongelijk, Belcar stelt toch niks meer voor hè
Old 25-06-2006, 19:21
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by corvetteboy
Geef je geen ongelijk, Belcar stelt toch niks meer voor hè
Dat vind ik er eerlijk gezegd ook van.
Old 25-06-2006, 20:03
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Volgens jullie stelt de Belcar weinig meer voor, maar denk dat ook dit jaar in meerdere landen nog altijd wordt opgekeken naar onze Belcar ...
Reply With Quote
Old 25-06-2006, 20:08
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Pinzie
Volgens jullie stelt de Belcar weinig meer voor, maar denk dat ook dit jaar in meerdere landen nog altijd wordt opgekeken naar onze Belcar ...
Dat kan ook zijn, maar om eerlijk te zijn kan het mij dit jaar ook niet zo boeien...al heb ik het vooral over klasse 1. In klasse 2 en 3 is er gelukkig wel nog strijd, maar er is dan weer weinig diversiteit qua merken.

Laten we zeggen dat ik jaloers ben op de Fransen met hun FFSA-kampioenschap!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 25-06-2006, 20:27
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Pinzie
ik heb daar zo mijn twijfels bij hoor.
want is er nog uniek aan de belcar?
Reply With Quote
Old 25-06-2006, 20:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Zijn jullie nou fans of liefhebbers? Tegen een manke hond aantrappen is makkelijk, dat kan iedereen. 2006 moeten we gezamelijk "uitzieken"".........op naar een prachtig 2007 !
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-06-2006, 21:17
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by strepper
ik heb daar zo mijn twijfels bij hoor.
want is er nog uniek aan de belcar?
Dat het na het Frans GT het grootste nationale GT kampioenschap is? Nederlands stelt niks voor, Duitsland heeft niks (VLN = niet nationaal, doen maar 1 circuit aan), Brits stelt niks meer voor, Italiaans stelt niks meer voor, Spaans = WTCC support = europees geworden.
Reply With Quote
Old 25-06-2006, 22:03
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Dat het na het Frans GT het grootste nationale GT kampioenschap is? Nederlands stelt niks voor, Duitsland heeft niks (VLN = niet nationaal, doen maar 1 circuit aan), Brits stelt niks meer voor, Italiaans stelt niks meer voor, Spaans = WTCC support = europees geworden.
Heb je gelijk in, juist ivm Spaans GT mag wel gezegd worden dat zij een mooi veld hebben hoor! Prachtig GT2 en GT3 veld, moesten ze daar nu al die GT1's van Italiaanse GT samenvoegen in bv GT Midéterané bv dan hadden ze er daar ook een mooi GT kampioenschap maar dat is nu hier niet ter zaken.
Dat Belcar eens begint uitnodigingen te sturen naar overige GT1 teams van nationale kampioenschappen om ze zo naar ons land te lokken?
Je weet maar nooit
Reply With Quote
Old 26-06-2006, 07:27
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Iedereen is de hele tijd maar aan 't zeggen dat de Belcar niets meer voorsteld.

Ok, het is helemaal anders als vorig jaar maar diegene die het zeggen blijven toch steeds naar de Belcar toe komen. Klopt dit dan nog wel?

Mvg...
Reply With Quote
Old 26-06-2006, 08:49
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK

Ok, het is helemaal anders als vorig jaar maar diegene die het zeggen blijven toch steeds naar de Belcar toe komen. Klopt dit dan nog wel?

Mvg...
De Belcar is het beste van het slechtste zeg maar...en té bezoeken. Ik zit voor een Belcar race op Zolder dus al 2 uur in de wagen, voor een race op Spa dus 3 uur.

De DSC trekt me niet, maar als ik moet gaan kijken op Assen ben ik ook 2 uur onderweg.

De FFSA GT is, voor mij, dus gewoon niet haalbaar om te gaan kijken. Ik wil het echt graag eens zien...want wat daar rondrijdt is super (volgens beelden van MotorsTV (Made in France). Maar het dichtsbijzijnde circuit ligt op ongeveer 7 uur rijden... Dat gaat me toch te ver...omdat in mijn ééntje te gaan afleggen voor een race-weekend van 2 dagen.

Dus is de Belcar het enige wat een beetje te doen is, om te komen kijken. En inderdaad er is geen strijd om de podium-plekken in klasse 1. Maar daarachter is er best strijd. En de strijd tussen de Corvettes onderling is ook best leuk...

En in de andere klasses is er wél strijd. Dus als je verder kijkt dan die 2 Corvettes is het best leuk in de Belcar.
Reply With Quote
Old 26-06-2006, 12:30
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:

Mvg...
Belcar is nog maar een flauw afkooksel van wat het vroeger geweest is. De spanning en diversiteit is er volledig uit. Met dank aan de RACB en Circuit Zolder. Maar het blijft anderzijds wel nog steeds het beste van wat er in België te zien is. BTCS blijft voor mij een gekunsteld gedoe; en voor de rest is er niets meer. Dus ja, we blijven naar de Belcar gaan, met hoop op betere tijden.

Vergelijk het met het voetbal. Er is in België al jaren geen topvoetbal meer te zien. Maar toch blijven de supporters massaal naar Anderlecht, Brugge, Genk, Standard en consoorten trekken.
Reply With Quote
Old 26-06-2006, 12:31
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:

Mvg...
Ik zei ook niet dat het niets meer voorstelt, de voorgaande jaren waren gewoon boeiender...maar dan werden we verwend (besef ik sinds dit seizoen). En ik heb het vooral over klasse 1. Tuurlijk, de strijd tussen beide Corvettes is mooi om naar te kijken, maar ik mis de Biturbos die zich vroeger in de strijd konden mengen.

Ik besef ook dat de Belcar in een overgangsjaar zit en ik wil het zeker niet afschrijven...I'm willing to give it a chance.

En Thomas, kan mij wel inbeelden dat sommigen naar de Belcar komen voor de sfeer of voor vrienden terug te zien... Of om enen te gaan drinken in de Wheels.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 26-06-2006, 16:41
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Yvonne
Maar daarachter is er best strijd. En de strijd tussen de Corvettes onderling is ook best leuk...

En in de andere klasses is er wél strijd. Dus als je verder kijkt dan die 2 Corvettes is het best leuk in de Belcar.
Het is voor mij heel simpel: geef die Porsches (zowel klasse 1 en 2) hun schone vleugels terug! Niet dat ze dan gaan winnen maar dan kunne ze hun rol als scheidsrechter tenminste terug spelen. Niet dat ik iets heb tegen die Corvettes want de strijd tijdens de eerste 20 ronden in de belcar home race was echt om duimen en vingers van af te likken. Iets waar de F1, nog altijd het grootste circuitkampioenschap ter wereld, niet tegen op kan...

Greets, Dr. Jozz

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules