![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
(Bron: http://www.autosport.nl/actueel/news...5&bericht=3225) Dus is het wachten op het pers-bericht van CEO Racing / RS Racing. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Volgens jullie stelt de Belcar weinig meer voor, maar denk dat ook dit jaar in meerdere landen nog altijd wordt opgekeken naar onze Belcar ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laten we zeggen dat ik jaloers ben op de Fransen met hun FFSA-kampioenschap! ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
want is er nog uniek aan de belcar? |
|
||||
|
||||
Zijn jullie nou fans of liefhebbers? Tegen een manke hond aantrappen is makkelijk, dat kan iedereen. 2006 moeten we gezamelijk "uitzieken"".........op naar een prachtig 2007 !
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat Belcar eens begint uitnodigingen te sturen naar overige GT1 teams van nationale kampioenschappen om ze zo naar ons land te lokken? Je weet maar nooit ![]() |
|
|||
|
|||
Iedereen is de hele tijd maar aan 't zeggen dat de Belcar niets meer voorsteld.
Ok, het is helemaal anders als vorig jaar maar diegene die het zeggen blijven toch steeds naar de Belcar toe komen. Klopt dit dan nog wel? Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
De DSC trekt me niet, maar als ik moet gaan kijken op Assen ben ik ook 2 uur onderweg. De FFSA GT is, voor mij, dus gewoon niet haalbaar om te gaan kijken. Ik wil het echt graag eens zien...want wat daar rondrijdt is super (volgens beelden van MotorsTV (Made in France). Maar het dichtsbijzijnde circuit ligt op ongeveer 7 uur rijden... Dat gaat me toch te ver...omdat in mijn ééntje te gaan afleggen voor een race-weekend van 2 dagen. Dus is de Belcar het enige wat een beetje te doen is, om te komen kijken. En inderdaad er is geen strijd om de podium-plekken in klasse 1. Maar daarachter is er best strijd. En de strijd tussen de Corvettes onderling is ook best leuk... En in de andere klasses is er wél strijd. Dus als je verder kijkt dan die 2 Corvettes is het best leuk in de Belcar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vergelijk het met het voetbal. Er is in België al jaren geen topvoetbal meer te zien. Maar toch blijven de supporters massaal naar Anderlecht, Brugge, Genk, Standard en consoorten trekken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik besef ook dat de Belcar in een overgangsjaar zit en ik wil het zeker niet afschrijven...I'm willing to give it a chance. ![]() En Thomas, kan mij wel inbeelden dat sommigen naar de Belcar komen voor de sfeer of voor vrienden terug te zien... Of om enen te gaan drinken in de Wheels. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Greets, Dr. Jozz
|
|