|
|
||||
|
||||
Het was zeker een goed idee. De deelnemers zaten niet definitief opgezadeld met hun prijs, de amusementswaarde was hoger en het was niet afgelopen na vijf minuten.
Bedankt aan iedereen voor de fijne avond, en tot volgend jaar!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er echt van genoten (en ik zeg dit niet omdat ik de Golden Spark Plug 2007 heb gewonnen). Het was een avond die (denk ik) nog lang zal herinnerd worden onder de aanwezigen. Mijn complimenten voor de de gasten die dit weer in elkaar hebben gebokst, de vragen hebben opgesteld, tombolaprijzen hebben verzameld en ingepakt, de locatie hebben geregeld met Luc Sturm, voor de catering hebben gezorgd, en verder ook al het werk hebben verricht in de loop van het jaar. Van dat werk zien we meestal niet veel, en soms hebben we er ook echt geen weet van, maar het is ondertussen toch maar gedaan! Bedankt gasten! Op naar 2008, met volle snelheid, wreed veel goesting (om te plekken), en met hetzelfde goeie humeur als in 2007
|
||||
|
||||
Voor de eerst maal dat ik de vergadering heb bijgewoond was het uitstekend en er van genoten.
De tombola was ook heel goed in elkaar gestoken en ook veel gelachen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar en ik ga proberen van in 2008 meer naar de vergaderingen te kunnen komen. Voor alle leden wens ik jullie een zalige kerst en een gelukkig 2008. |
|
||||
|
||||
Zo te lezen heb ik heel wa gemist daar nondedju! Maarja...de keuken moet hier ook klaar geraken spijtig genoeg...Had er graag bij geweest!
Tom |
|
||||
|
||||
Zo te lezen was het weer een enorm leuke meeting en avond, maar daar twijfelde ik nie aan...ik had er wel graag bij geweest (ook op de vorige meetingen)
Mss in 2008 meer geluk om meetingen bij te wonen... J. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|