|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 21 december 2007 - Bedrijven Centrum in Tienen
Het is weeral zover, tijd om de volgende modelboumeeting aan te kondigen. Gezien het de laatste meeting van dit jaar is, geen we er iets speciaals van maken.
Agenda - Lidgeld 2008 & synchorniseren van ledenlijst - Tentoonstelling tombolamodellen 2006 - Verkiezing De Paddock Modelbouwer van het jaar - Tombola Even wat meer uitleg geven bij de diverse items. Lidgeld Zoals naar goede gewoonte zullen we ook nu weer tijdens de laatste vergadering vragen om het lidgeld voor volgend jaar te vernieuwen. Er is niets gewijzigd in de bijdrage, dus nog steeds 15 euro. Tentoonstelling tombolamodellen 2006 Tijdens de vorige tombola was er gezegd dat we zouden proberen de gewonnen modellen ook daadwerkelijk te bouwen vóór de volgende tombola. Welnu, we zijn aan onze volgende tombola toe, dus iedereen die de kit die hij vorig jaar gewonnen heeft én die deze kit ook daadwerkelijk gebouwd heeft: meebrengen! We hebben iets extra's voorzien als beloning. Verkiezing De Paddock Modelbouwer van het jaar Meer uitleg hierover vinden jullie in deze aparte thread. Die is speciaal gesloten opdat er online nog geen stemming enz. zal toegelaten zijn. De vooraankondiging is enkel bedoeld om de nominaties bekend te maken. Tombola Guy en ik zijn dus weer gaan shoppen en hebben ook dit jaar een fijne selectie van leuke kits bij elkaar gezocht. 20 stuks in totaal, dus in principe zou er niemand met lege handen naar huis mogen gaan. Zelf mag je ook nog kits, die je niet meer wil en die nog in goede staat zijn, meebrengen om bij in de tombola te zetten. Weet echter dat we altijd maar met ong. 20 man zijn, dus misschien is het niet nodig om aan te vullen. Opgelet! - verandering van locatie! Gezien Wheels al gesloten is, zijn we genoodzaakt om uit te wijken naar een andere locatie. De vergadering zal dus doorgaan bij Sturmtiger in Tienen. Dezelfde plaats als waar we in Maart 2006 ook een bijeenkomst hebben gehouden. Details: Wanneer: Vrijdag 21 december 2007 Waar: SturmTiger Modelbouw Adres: Bedrijvencentrum Tienen Leuvenselaan 172 3300 Tienen. Hoe laat: Om 20.00 sharp beginnen we. Omdat we op verplaatsing zijn: gelieve uw deelname te bevestigen opdat we kunnen inschatten hoeveel "catering" we moeten voorzien. Alvast bedankt en tot dan! Last edited by Sennake; 15-12-2007 at 16:23. |
|
||||
|
||||
Ik kan er helaas niet bij zijn om wille van het kerstfeest op het werk! (Hopelijk gaan er daardoor niet teveel afhaken)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal proberen aanwezig te zijn, bevestiging volgt later in het weekend. het is vooral om mijn lidmaatschap te verlengen want van bouwen komt tegenwoordig weinig in huis (niet dat het vroeger veel beter was maar nu doe ik helemaal niks ).
|
||||
|
||||
Ik ga er bij zijn!!
|
||||
|
||||
Quote:
Da's natuurlijk jammer, zeker gezien ge bij de genomineerden zijt, maar niks aan te doen natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Da's zeker iets, maar zeg nu niet dat ge hem terug in de tombola wilt steken he. Zeker niet nadat ik hem vorig jaar won en hem daarna aan u doorgaf... 't is vriendelijk, maar ik geloof dat er dit jaar opnieuw een RA272 bij zit.
|
|
||||
|
||||
Als ik die win kan ik er een team van maken. Nee nee, troost u, ik ben van plan hem te bouwen, maar niet onmiddelijk.
Hier ligt nog een Honda Beat, die geraakt nooit uit de kast dus die komt misschien mee.
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn, en de Mini van vorig jaar ook. Niet dat ge hem nog niet gezien hebt, maar omdat ge het zo schoon vraagt.
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn, maar zal een beetje later zijn. Ik kan ten vroegste om 18u30 vanuit Roeselare vertrekken. Als het verkeer iet of wat meezit, dan ben ik voor 20u30 in Tienen.
Ik breng de Jordan EJ10 die ik vorig jaar gewonnen heb mee, alhoewel die niet zal af zijn tegen volgende week. Ik zal vandaag of morgen nog eens een paar fotokes in mijnen bouwthread posten... |
|
||||
|
||||
Ik wil niet pietluttig doen, maar Vrijdag 17 maart 2006 zal voor een aantal mensen moeilijk worden om te halen. Ik zou die datum alvast wijzigen in Vrijdag 21 Dec 2007
|
||||
|
||||
Gebeurd.
|
|
||||
|
||||
Volgende week heb ik morgenpost, dus zal ik voor de verandering nog eens op tijd komen. Waarschijnlijk dat jr ook nog eens meekomt.
Nu Dominique zijn 3 pottekes poeder niet vergeten mee te nemen.
|
||||
|
||||
Eerste update van het aantal deelnemers:
- Guido - Sennake - TvD - Dominique - HHugo - Nismo |
|
||||
|
||||
Ik hoop om er op tijd te zijn , maar ik wil dit modelbouwjaar ook vrijdag afsluiten met De Paddockers op locatie.
|
|
||||
|
||||
Zal er ook zijn
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|