![]() |
|
|
||||
|
||||
Decalproblemen
![]() ![]() ![]() Dat is erom vragen hé ![]() Decalproblemen ?! Sounds familiar !!! Met de Subaru Impreza WRC 1999 Ypres Westhoek Rally 'Vergokan' had ik net hetzelfde voor (de Subaru die ik had meegebracht naar de Meeting in Asse). Deze decals zijn ondertussen ook nergens meer te vinden. Resultaat : Project stopgezet ! Nu hij toch in de remolie ligt, kan je misschien kiezen voor de rode Peugeot 206 WRC 'Bastos' ? Regards, 555
I love the smell of plastic in the morning ... Last edited by Sennake; 10-03-2009 at 17:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Echt wel jammer. Nu gaat het spuiten eens goed, nu werken de decals tegen. Dat gezegd zijnde: als je alle witte vlaken gaat spuiten vermijd je die problemen wel, maar ben je er zeker van dat de andere sponsordecals nog wel allemaal van goede kwaliteit zijn?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik alle witte vlakken ga spuiten, krijg ik heel dat gedoe met over- en onderspray van bepaalde delen, het opkuisen daarvan én het kleurverschil dat er onvermijdelijk gaat zijn tussen de gespoten witte vlakken en de rest van de witte logo's (leeuw op het dak, 206 aan de zijkanten enz.) Bovendien zal het pas de 2de keer zijn dat ik me aan een 2-kleurenschema ga wagen waarbij dat de scheidingslijn niet wordt afgedekt door een decal (zoals dat bij een Rothmans of jaren '80 Williams model wel het geval was). De eerste keer, vele jaren geleden, heeft het mij 3! kits gekost om een resultaat te krijgen waar ik happy mee was. Sindsdien ben ik er nooit meer aan begonnen en zie er nu ook zo erg tegenop... |
|
||||
|
||||
Oepsie... Ik heb deze ook liggen nog. Ga er dus best dit jaar nog wat aan doen dan?? Verdorie nu ben ik bang aan het worden...
Allez, hopelijk gaat alles goed dan he. Succes alvast !! En je niet amuseren nu he...
|
||||
|
||||
Die decals van de corolla van Tsjoen (ook uit 2003) had daar ook last van, gelukkig is het nog goed gekomen.
Ik heb nog decals liggen van 1997 (winfield subaru) dat zal iets geven... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|