|
|
||||
|
||||
Prachtige vondst van die koplampen.
|
|||
|
|||
Dat begint al aardig op het origineel te gelijken !
Goe bezig ! Grtz, G |
|
||||
|
||||
Sjiek, sjiek. De koplampen zijn een echte verbetering!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi vorderingen hoor!
|
||||
|
||||
Die koplampen zijn goed gevonden. Ze geven de wagen meteen een veel mooier front. Goe bezig.
|
||||
|
||||
Bedankt, mannen.
Vandaag weer heel wat gedaan aan de BMW. Allereerst de velgen onderhanden gehad. Zitten nieuwe banden op van een Tamiya Celica die wonderwel als gegoten zitten. En de velgen werden wat 'bevuild'. Maar nog steeds niet tevreden... Heb dan nog alle wielen voorzien van een ventieltje en de gaten opgevuld met een stukje ijzerdraad om het idee van schroeven te bekomen. Dan ook de grille vooraan geplaatst met de glaasjes erin. De niertjes vind ik niet 100% geslaagd. Daar de uitsparing nogal krom uitgehaald is, kreeg ik ze niet heel mooi geplaatst. Maar ben toch tevreden. De grille links op de foto staat er nog los in, daar de glaasjes voor de lichten slecht zijn. Nu hopen dat er nog 2 goeie zijn bij Sennake... Dan ook alle ramen geplaatst met op de zijruiten de nodige PE-raamomlijstingen. Moeten wel nog enkele latjes onderaan de raampartij geplaatst worden. De voor en achterruit zijn, zoals we dat wel meer zien van Rennaissance, niet helemaal egaal, en vertonen enkele heel kleine blaasjes. Om het interieur na al dat werk niet helemaal weg te steken, heb ik gekozen voor open vensters in de wagen. Morgen worden hier nog wat decals aan toegevoegd... |
|
||||
|
||||
Voorts werden nog de motorkapsluitingen geplaatst, alsook de achterlichten.
Ook de nieuwe zelfgemaakte vleugel is intussen gelakt en heb ik er even bijgehaald voor enkele foto's van het resultaat tot nog toe. Voila, morgen zet ik hem op zijn wielen en dan komt stilaan het einde in zicht. Wordt vervolgd... |
|
||||
|
||||
Vandaag de wielen geplaatst onder de BMW met de daarbij horende remschijven, alsook de spatlappen, die ik een beetje vuil heb gemaakt.
En dan was het even schrikken. Rechts achteraan lijkt de wagen veel hoger te liggen. Na een aantal metingen blijkt dat ze netjes even hoog ligt links en rechts. Het verschil zit in de wielbogen, de ene is hoger dan de andere. Kan je trouwens ook zien aan de blauwe lijn in de decal. Hier lijkt me dan ook niets meer aan te doen nu... Rennaissance, hé. Zit vol verassingen Ook de uitlaat werd gemonteerd, met het nodige roet: De voorwielen heb ik een beetje naar rechts gedraaid voor een mooier effect. Ook de zonneband werd al aangebracht. En dan nog een zicht op de spatlappen vanuit de achterkant: Ook hier werd duidelijk dat ik nog iets zal moeten doen aan de uitsparing van de standaarduitlaat. Wordt vervolgd... |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je die niet wat verzinken? Desnoods de bodem kleven met 2K epoxy en dan de schroeven verwijderen. Knap van Renaissance om die daar te zetten, alhoewel ik me al kan indenken waarom dat gebeurd is.
|
||||
|
||||
Quote:
Enkel lijmen lijkt me gevaarlijk. Staat namelijk serieus gespannen.
|
||||
|
||||
mooi update weeral!
jammer van je wielkassen, en dat voor een zo'n merk...
|
||||
|
||||
Ik dacht inderdaad dat dat de reden wel was ...
|
||||
|
||||
En hier dan de laatste update van deze plezante, bij momenten zenuwslopende bouw.
Heb een zwart dun plaatje aangebracht in het gat van de standaarduitlaat om de ellende daar weg te steken en ook de schroeven vervangen. Voor de rest moesten nog ruitewissers, antenne, spiegels en de vleugel toegevoegd worden. Het is nog even wachten tot de volgende meeting op 2 glaasjes voor de rechter koplampen (waarvoor dank, Sennake), maar dat kon me niet beletten om toch al enkele buitenfoto's te maken. Heb daarvoor het grilleke er met de slechte glaasjes even los ingezet. Eens de glaasjes vervangen en de grille vastgezet, maak ik enkele nieuwe foto's die dan zullen verschijnen in mijn galerij met een slotpleidooi.
|
||||
|
||||
Heb vandaag de lichtjes vervangen door betere in de gril links op de foto.
Met een dikke merci aan Sennake voor de glaasjes. En dan toch de 'Pirelli'-decals geplaatst op de banden. Zo, na een plezante bouw met hier en daar wel eens een onaangename verrassing, die ik dan weer omboog in plezant extra werk, is hij nu helemaal klaar. De eindpics vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=19623
Last edited by Loixrallyfan; 25-03-2010 at 12:56. |
|
||||
|
||||
Leuk model ... zeer leuk model!
Wat ik iets minder vind zijn de pannel lines. Voor mij zijn ze iets té contrasterend met het wit. Wat ik super vind? Zowat al de rest, maar de spatlappen en zeker de bevestiging van de voorste vind ik SUPER!
|