|
|
||||
|
||||
Mooi gedaan! Waar heb je de bandjes om de brandblusser trouwens van gemaakt?
|
||||
|
||||
Hallo, kroket! Impressive stuff maat!
|
|
||||
|
||||
Merci, mannen.
En Tim, zijn reepjes chromen sticker geliijk als die van BMF. Heb ze wat langer uitgesneden en op de verdikkingen aangebracht. Langer omdat ik dan onderin een drupje secondelijm kon aanbrengen zodat ze zeker niet loskomen. Het blijft sticker, hé. Heb vandaag de decals binnengkregen die ik had laten drukken bij Jawi, de mijne wouden niet. En hier al 2 fotokes van de eerste gepaatste: Nog even ter herinnering, dit was het ontwerp dat ik destijds had getekend: En dit is de wagen waar dat dan op moest: En dit is dan het voorlopige resultaat: Wordt vervolgd...
|
||||
|
||||
Vandaag de rest van de livery aangebracht op de wagen. Ook enkele andere decallekes toegevoegd om het dat beetje extra te geven en dit is het resultaat
Nu ben ik eens benieuwd zie, of dit gaat aanslaan bij de gebroeders Hanegreefs. Ik vind het alleszins niet verkeerd...
|
||||
|
||||
Vandaag het dashboard afgewerkt en in het interieur ingebouwd samen met de 2 zijstukken van de rolkooi.
|
|||
|
|||
zeker alle aanpassingen waard, geeft een zeer realistisch indruk met op kop het interieur
|
|
||||
|
||||
Ik kan alleen maar akkoord gaan !!
|
||||
|
||||
Hier nog eens een laatste update van deze wagen.
Het interieur werd afgewerkt met de stoelen voorzien van gordels en de rolkooi werd in elkaar gezet. Ook de zijpanlen werden gemonteerd. Dan werd er nog een intercom gemaakt met de nodige kabels en ook de voedingskabels werden er aangebracht op de kooi. Hier de foto's:
|
||||
|
||||
Dan werd ook nog de body afgewerkt.
Naden ingekleurd, raamrubbers, lichten, grillen en spiegels aangebracht. Spoiler vastgezet alsook de luchthapper op het dak. En de vensters getooid met decals. Wel enkele leuke details toegevoegd, zoals daar zijn: Motorkapsluitingen en trekhaken. Sluitingen koffer en heel leuk, het slot met sleuteltje: En dan is hij klaar... Meer foto's vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread...651#post258651
Last edited by Loixrallyfan; 14-05-2010 at 21:19. |
|
||||
|
||||
Als die mannen nu nog niet overtuigd zijn over hoe ze hun wagen moeten decoreren, dan weet ik het ook niet.
Prachtig maat.
|
||||
|
||||
Quote:
|