De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-04-2003, 09:28
speedkicks speedkicks is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by wilmai
Van iemand die een race freak is vind ik dit een spijtige reactie. Want de voordelen die jij hebt heeft niemand er zijn 25 wedstrijden per jaar. Je hebt je gereserveerde parking ga je 25 weekends naar zolder betaal je al 25*5 euro = 125 euro aan parking alleen. ...

...Dus als je niet weet van hoe een organisatie beter en groter te maken dan denk ik best dat je zwijgt.
Beste Wilmai,
Ik weet niet of jij veel naar Zolder komt en de regelingen van de abonnementen kent, maar de € 100 die ik op een seizoen betaal is enkel en alleen voor de toegang tot het circuit. De parking kaart is apart te betalen en bedraagd € 40. Als jij zo hoog van de toren wil blazen mag je mij ook nog eens vertellen welke andere voordelen ik uit mijn pasje kan halen. Dat regenjasje dat als je het 1 keer hebt aangetrokken kan weggooien ??? Inderdaad als je alle toegangsprijzen voor de evenementen bij elkaar optelt dan is een abonnement goedkoper. Daarom ook dat ik een abonnement heb genomen. Het zou dom zijn moest het anders zijn.
BTW. Ook ik zit in een marketing afdeling en weet dus ook hoe je mensen kan lokken naar een evenement of produkt. Het grote gevaar van dingen gratis weg te geven zonder er iets voor te moeten doen, schuilt in de mensen die inderdaad al dat produkt hebben en ervoor hebben moeten betalen dat zij zich bedrogen voelen, zeker als het zoals hier om het topevenement van de affiche gaat.
Zoals ik al zei, als men de kaarten aan sponsoren geeft of deze via de radio, je weet wel de eerste tien bellers krijgen..., dan had dit helemaal anders overgekomen terwijl het over hetzelfde aantal mensen of kaarten gaat, want dan hadden de mensen er iets voor moeten doen.
No hard feelings, maar denk eerst even na voor je kritiek geeft. OK
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 09:55
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik vind het idd ook tof dat ze dit doen maar ben ik de enige die ook de problemen er van inziet?

In 1998 ben ik naar de trucks weest gaan kijken 80.000 man, in de paddock geen doorkomen meer aan...

Hoe gaan ze 51 Belcarwagens door al dat volk naar het circuit kunnen loodsen???

Zal een krachttoer worden...

Volgens mij moet dat geen probleem zijn hoor. Vorig jaar ben ik naar de DTM gaan kijken op de A1-Ring. Hoeveel toeschouwers er toen waren weet ik niet, maar héél veel volk was er zeker (zie foto 1 - foto 2 )!! Naast de DTM, was er in de paddock de Porsche Carrera Cup, de VW Lupo Cup, de Duitse F3 & de ADAC Formule BMW. De paddock is daar niet ZO groot, zeker kleiner dan in Zolder denk ik, en dat was absoluut geen probleem. Ik zie niet waarom dat in Zolder wel een probleem zou zijn...

Wat die gratis kaarten betreft : ik denk dat Circuit Zolder zo veel mogelijk volk wil loken, op eender welke manier, gewoon om de organisatoren van de Nissan World Serie en de sponsors genoegdoening te geven, met als doel om dit evenement de volgende jaren blijven organiseren.

Vincent

</a>
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 10:26
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Komaan mannen (en vrouwen) we hebben nu al genoeg geleuterd over die gratis kaarten, laten we allemaal blij zijn dat we er hebben (en voor diegenen die er geen hebben: what's wrong with you???? )

Ik zou liever hier lezen wat jullie verwachten van de world series???
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 10:32
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Beemer
(en voor diegenen die er geen hebben: what's wrong with you???? )
Nikskes wrong met die kerels, ze moeten gewoon een mailke sturen naar carsport-modena@pandora.be en er wordt voor gezorgd door Anthony Kumpen en zijn website www.anthonykumpen.com , zolang de voorraad strekt, natuurlijk ...
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 12:09
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Vermits je vanop de webstek van Circuit Zolder je eigen tickets kan afprinten, is die voorraad gewoon eindeloos.

Ik stel voor dat we deze diskussie sluiten en gewoon zorgen dat we op 26 en 27 allemaal aanwezig zijn

jan, die voor het verkrijgen van zijn ticket moeilijke vragen van Driesco wist te beantwoorden en wiens ticket al twee maand op z'n magneetbord prijkt
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 12:18
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by jan
jan, die voor het verkrijgen van zijn ticket moeilijke vragen van Driesco wist te beantwoorden en wiens ticket al twee maand op z'n magneetbord prijkt
LOL
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 13:06
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by jan
Jan je hebt ze verdiend ze zijn je gegund.

Nu maar hopen dat het pracht weekend gaat worden. Nuja hopen ik denk dat het bijna niet anders kan dan dat het een pracht weekend wordt.
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 13:12
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Die Nissan mannen rijden morgen (donderdag) in Zolder dacht ik... weet iemand om hoelaat?
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 14:20
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Maakt nie uit hoelaat , ik zal er zijn !!!!!!!
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 14:27
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular

ik ben er ook dan
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 14:33
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Alle dan, dan kom ik ook

</a>
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 16:51
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie

Morgen al ? Ik kom !
Old 16-04-2003, 17:09
De Paddock Rookie

Volgens de officiële site www.telefonicaworldseries.com zouden ze pas op 24/4 een officiële vrije training hebben.
Ik weet niet of zij dezelfde regeling als de F1 hebben in verband met een verbod buiten officiële testen op circuits waar men gaat racen.
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 17:19
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular

geeft niet ik ben toch zo wie zo morgen op het circuit voor de vrije trainingen
Reply With Quote
Old 16-04-2003, 17:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by speedkicks
Volgens de officiële site www.telefonicaworldseries.com zouden ze pas op 24/4 een officiële vrije training hebben.
Ik weet niet of zij dezelfde regeling als de F1 hebben in verband met een verbod buiten officiële testen op circuits waar men gaat racen.
Volgens mij hebben de mannen van KTR de tent voor een paar uurtjes gehuurd. van 9 tot 12 uur en van 13 tot 14 uur
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules