![]() |
|
|
|||
|
|||
Wieltje zuigen man, altijd nodig als je wil naar voor schuiven.
|
|
|||
|
|||
hey driesco een vraagje,heb jij geschreven naar mini belgium met de gebreken over de wagens?
En wat hebben ze gezegd? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
MINI heeft aan sommige deelnemers gevraagd om opmerkingen te geven (goede en slechte) betreffende de eerste race.
Dat hebben we dan ook gedaan en de mensen van MINI zijn ons komen bedanken voor de goede input. Natuurlijk zijn dat zaken die je niet publiek maakt. |
|
|||
|
|||
Logisch...wie gaat nu de interne keuken volledig publiekelijk gaan maken... Er zijn al genoeg gissingen in dit wereldje. Laat staan dat deze interne politiek ook nog eens over het net wordt uitgespreid.
Het is in elk geval positief dat de deelenemers hun zegje hebben mogen doen, nu wordt het dus nog afwachten wat de organisatoren met deze inbreng doen, en in welke vorm ze ermee naar buiten zullen treden. Al heb ik toch wel de indruk dat het hele gebeuren stilaan vorm begint te krijgen. |
|
||||
|
||||
Ik vind de manier waarop er met het regelement wordt omgesprongen toch helemaal niet positief. Sommige regels worden daar door de organisatie genegeerd of ter plaatse verandert om "grote namen" toch te kunnen laten rijden.
Voorbeeld: Vandepoele had een kapotte voorruit tijkdens de Spa Bel Pro en het regelement vermeld 12 uren stilstand bij de vervanging van een vooruit. Omdat de lijm op 1u zou uitharden, zou Vandepoele toch mogen meerijden. Waarom wordt er een regelement gemaakt als alle regels zo flexibel worden gemaakt als bovenstaand voorbeeld. En meestal in het voordeel van deze "grote namen". Andere "gewone" piloten worden meestal niet met zoveel egards behandeld en kunnen aan de kant gaan staan bij zulke voorvallen. |
|
|||
|
|||
Das juist reglement is reglement maar ik denk dat ze bij mini belgium zelf nie weten wat hun reglement betekent.
Ze moesten Vandepoele wel laten starten anders waren er maar 34 wagens meer van de 44.Is ook zo als je een wagen privé gekocht hebt moet je de verzegelde onderdelen laten vervangen door een conssesie , hoe zit het dan met de conssesies die zelf een wagen inzetten ?Ik zal er nie verder meer over uitwijden,kheb hier nie veel verteld maar wel al veel gevolgd. Ik heb mijn mini al in de hoek gezet wegens een geschilen er zijn er nog enkele dacht ik om nog maar te zwijgen van de wagens die nooit werden afgehaald.Tzal nog een lang verhaal worden mijn mening maar wens toch de teams een leuk en zeker sportief seizoen toe. groetjes mulleman |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|