![]() |
|
|
||||
|
||||
Ohnee, volgens mij is er iets gebeurd met Sainz, Duval staat tweede
![]() Bang afwachten naar de laatste 2KP's. Ik verwacht een 1-2 voor de focusjes!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De aanvangstijd van KP14 die ik eerder opgaf klopt dus niet, moet 18.18 zijn. ![]() Last edited by Guido; 14-03-2004 at 18:37. |
|
||||
|
||||
Mijne prono
![]() Pannizi gaat precies ook iets beter vandaag. Ging tijd worden. Maar Carlos zit dik in de problemen. Op deze manier kan Solberg toch nog 3e worden. Last edited by Rasse; 14-03-2004 at 19:44. |
|
||||
|
||||
deze stand is nog niet gepost
![]() stand na KP14: 1. M MÄRTIN 3:50:20.4 2. F DUVAL +40.3 3. C SAINZ +1:29.2 4. P SOLBERG +3:35.2 5. M HIRVONEN +3:35.3 6. M GRÖNHOLM +4:24.0 7. J VÄLIMÄKI +10:29.4 8. G PANIZZI +10:47.9 9. A WARMBOLD +13:17.4 10. H ROVANPERÄ +19:11.5 |
|
||||
|
||||
idd, na KP 14 wipt Solberg over Hirvonen naar een 4de plaats. Maar interessanter is dat Grönholm zijn eerste scratch rijdt en hoe. Solberg was er 2de op ruim 14seconden. Bovendien was Grönholms besttijd ruim 30 seconden sneller dan Märtins besttijd bij de eerste doortocht op deze KP (KP11) deze middag.
![]() Last edited by Guido; 14-03-2004 at 20:08. |
|
||||
|
||||
En het zit erop sé.
1-2 voor de focus. Proficiat Marko en Swa!!!
|
||||
|
||||
wederom grönholm die de KP wint en Martin de rally algemeen:
eindstand: 1. M MÄRTIN 4:06:46.2 2. F DUVAL +42.5 3. C SAINZ +1:20.9 4. P SOLBERG +3:14.7 5. M HIRVONEN +3:36.2 6. M GRÖNHOLM +3:58.4 7. J VÄLIMÄKI +11:06.9 8. G PANIZZI +11:30.6 9. A WARMBOLD +14:00.4 10. H ROVANPERÄ +19:20.3 |
|
||||
|
||||
hier is de stand na de rally van mexico:
WK rijders 1. Loeb 20 2. Martin 20 3. Grönholm 16 4. DUVAL 14 5. Solberg 13 6. Sainz 10 7. Tuohino 5 8. Panizzi 4 9. LOIX 4 10. H. Solberg 3 11. Burri 1 12. Carlsson 1 WK merken 1. Ford 40 2. Citroën 30 3. Peugeot 21 4. Subaru 19 5. Mitsubishi 5 bron: www.pitstop.tv |
|
||||
|
||||
Vanmiddag naar ITV gekeken en genoten 2h30m autosport
![]() Speed Sunday en daarna WRC gevolgd door een ander autoprogramma... Quote:
|
||||
|
||||
Duval staat daar mooi op die 4e plaats...
Als hij deze lijn kan doortrekken zie ik hem nog hoog eindigen. Martin zal ooit wel eens pech hebben op een dag dat duval een superdag heeft...?
|
||||
|
||||
Ja de swa is wel sterk bezig, GO Francois !!!!!
|
||||
|
||||
Ik denk dat Mexico het grote gelijk van onze Fast Freddy bewezen heeft. Ik ben benieuwd welke de uitleg van Peugeot-Provera nu is. Rovanpera nu laten testen en Loix laten beginnen? Misschien toch wel een geluk dat onze Freddy niet met de wagen is gaan sukkelen ginder, anders hadden ze gezegd dat HIJ 2 rally's op rij slecht was en niet de auto : nu heeft Rovanpera het voor , en volgens Pitstop.tv was Rovanpera nog trager tov Gronholm dan Loix in Zweden.
Ondertussen is onze , momenteel enige, landgenoot in het WK goed bezig , en staat die nu zelfs 4de algemeen na 3 rally's. Hij is goed bezig zijn sterk seizoenseinde van 2003 te bevestigen door dit begin! We mogen trots zijn dat we in het selecte WK-groepje één (of twee terug binnenkort?) Belg hebben hoor! |
|
||||
|
||||
Quote:
“We have been pleased with the performance of our new car but disappointed with the lack of reliability, which did not allow our drivers to express themselves to the maximum of their abilities. I'm convinced that Marcus could have won the rally, while Harri was on course to score important points, which was exactly the job that we asked him to do. Now we have to work harder than we ever have done before in order to ensure a strong performance in every area in New Zealand. That is our challenge, and we are looking forward to it!” Marcus kon de rally gewonnen hebben : yeah right! ![]() Harri heeft, zoals gevraagd, punten gescoord : yeah right! ![]() Enfin, je kan aan alles een uitleg geven natuurlijk. Feit is wel dat de 307 'marcheerde' de laatste dag. In Nieuw-Zeeland zullen ze nog wel wat opschuiven en ik hoop stiekem dat Freddy de auto goed onder de knie heeft tegen de Europese manches. Griekenland zou wel een 'goed' kunnen worden ![]() |
|
||||
|
||||
Moet die man nu normaal ook niet de tijden van Rovanpera vergelijken met die van Gronholm?
|
|
|||
|
|||
Loix begint donderdag terug te testen voor Peugeot. In Mexico is immers duidelijk gebleken dat er nog heel wat werk aan de winkel is: de 4 bak werkt niet in de praktijk en die fout in de stuurbekrachtiging bestaat al 4 jaar en is nog altijd niet opgelost (Grönholm was hier furieus over).
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|