![]() |
|
|
|||
|
|||
In de Franse media wordt blijkbaar niet gerept over de tegenvallende prestatie van Rovanpera.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Iedereen die nu een beetje verbouwereerd of verontwaardigd reageert op het feit dat l'Equipe met geen woord over Rovanpera rept, moet maar eens wakker worden. Zo werkt het niet he. Menselijk mag dat niet in orde de lijken, maar de media hebben daar echt lak aan hoor. In België misschien niet, maar het gaat dan ook om iemand van ons hier he
![]() Wat de Peugeot betreft, en het feit dat de laatste 2 KP's op Gronholms naam staan omdat de rest zogezegd het voetje heeft gelicht, kan ik alleen maar zeggen, vergelijk de tijden van KP11 en KP14 maar eens. Dan weet je gewoon dat ie snoeihard kan. Met of zonder 4-bak. Ik had niet de indruk dat ze op KP11 al aan't uitbollen waren. Zeker Märtin niet. Ik ben er niet geweest, dus ik kan natuurlijk ook nog altijd mis zijn. Ze komen terug, zeker weten. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|