![]() |
|
|
||||
|
||||
Begint niemand hier zich af te vragen hoe ze hier nog een weekend gaan vullen????
Met enkel Belcar en F. Renault zal het niet lukken... |
|
|||
|
|||
Dat roep ik al weken, maar, wat baten kaas en bril, ...
![]() Misschien komt de droom toch nog uit om 1 TC wedstrijd op hetzelfde weekend als de Belcar te plannen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zo doen ze het daar al jaren ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
In Engeland lossen ze dat probleem op door Historic, All Comers of Free Formula races in te lassen. Of men programmeert een of meerdere club- of merkenraces. Dat slaat soms nergens op, maar anderzijds zijn er ook verrassend leuke wedstrijden te zien.
Last edited by Baron; 19-01-2005 at 04:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
27 maart BELCAR NEW RACE FESTIVAL 17 april LMES 1000 KM SPA 4 juni SPA EURORACE 26 juni EERC MEETING BRANDS HATCH 24/28 aug. 24 UUR VAN ZOLDER 2 okt RACING FESTIVAL SPA 23 okt BELCAR MASTERS (copy-pasteje van in het belcar-kalender-topic, hopelijk nemen de mods het mij voor deze ene keer niet kwalijk ![]() en dan kijk ik specifiek naar volgende datums: 17 april, de 1000 km van Spa: dit lijkt me toch een goed gevuld weekend te worden, al kan de zondag wel wat kalm worden... 4 juni, Spa eurorace: wordt dit jaar een 6 uursrace ipv 4-uurs. volgens mij een kunstmatige ingreep om wat meer actie te zien... 26 juni, Brand's Hatch, rijdt de Belcar in het voorprogramma van een Engels kampioenschap. het zal me niet verbazen als dat weekend door die engelsen goed gevuld zal zijn 24 uur van zolder: lijkt me vanzelfsprekend een gevuld weekend. misschien krijgen we met het wegvallen van de clio-cup wel weer een deftig startuur, ipv rond de zessen... zijn er 3 weekends over, die wat sneller voorbij zullen zijn... (al het voorgaande onder recht van "correct me if i'm wrong")
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() (sorry kon het nie laten) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze niet echt happy met de gang van zaken bij Renault Be-Lux
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Wat is Racinglife? En watten hebben ze misdaan? (de waarheid gezegd?)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Even wat achtergrond.
Het "medium" "Racinglife" is in handen van de vader van Michael Herck. Sinds de jongeman vorig jaar even heeft deelgenomen aan een paar manches van het BK FR1600, is de entourage van Herck via Racinglife een hetze gestart tegen Renault België. De officiële auto's zijn gepakt vorig seizoen en zijn bestraft. Er is een sanctie geweest. Case closed. Alles voorstellen alsof de controles het gevolg zijn geweest van een publicatie in het "medium" "Racinglife", is een beetje zeer veel eer. Enkele maanden terug zijn collega's Vincent Franssen en Marc Lacroix daar weggegaan, omdat ze met een aantal zaken niet akkoord konden gaan. Vincent en Marc hebben daarna de rangen versterkt van turbomagazine.be. Dus toch best uitkijken voor een "medium" dat in handen is van de vader van een rijder. ![]()
|
|||
|
|||
Ik heb het een paar keer gekocht maar ik vond het geen goed blad. Gewoon een rip-off van pers- en krantenberichten. En inderdaad opvallend veel Michaël Herck coverage...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|