![]() |
|
|
|||
|
|||
De hummers zijn momenteel in ontwikkeling door Robby Gordon in samenwerking met GM. Het zal eind september worden voordat er iets over naar buiten komt.
|
|
|||
|
|||
Naar het schijnt zouden er dan toch meerdere Belgische deelnemers ingeschreven zijn.
6 motards, 7 wagens en 5 vrachtwagens. Ook een aantal assistentieteams moeten daar nog bij geteld worden. In totaal zouden er +-85 BeNeLux-voertuigen in Lissabon aan de start staan.(Competietie+assistentie samengeteld) |
|
|||
|
|||
Hier stond iets anders. Sorry
Mvg... Last edited by Thomaske; 13-09-2005 at 20:24. |
|
|||
|
|||
Toch nog een Amerikaan in Duitse dienst: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9667
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Schitterend nieuws: Henrard zal de Dakar 2006 met een prive VW Touareg
![]() Benieuwd of hij over de laatste evolutie wagen zal beschikken; waarschijnlijk niet want anders zou hij het de fabriekspiloten wel eens lastig kunnen maken ![]() Het volledige persbericht staat op hier Last edited by gwyllion; 20-09-2005 at 15:59. |
|
||||
|
||||
Schitterend nieuws!!!
Hopelijk heeft hij veel geluk met de Touareg tijdens de drie slopende weken. Toch mooi dat VW hem deze kans geeft! Had ik totaal niet gedacht nadat VW hem geen kansen meer gegeven heeft na z'n VW buggy succes in 2002 (of 2001?)... Aangezien het om een privé team gaat is de kans redelijk groot dat we de wagen ook tijdens de pré start zullen zien.. ![]() Via google kwam ik bij >> www.HardyRacingTeam.com . Het lijkt me wel een deftig team zo op het eerste zicht. Last edited by Mr.Dallara; 20-09-2005 at 17:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hopelijk kan hij de officiële VW's een ****** laten ruiken...
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Is inderdaad mooi voor Henrard (en Belgische VW Club?). Volkswagen doet er alles aan om de Dakar te winnen. Het zou me dan ook niks verbazen dat Volkswagen enkele snelle privateers gebruikt voor eventuele ondersteuning aan de fabrieks VW's tijdens de rally.
|
|
|||
|
|||
net foto van nieuwe ADSport proto gezien op hun dakar site
|
|
|||
|
|||
AD SPORT met maar liefst 7 voertuigen naar de Dakar 2006. Twee wagens in wedstrijd, één vrachtwagen in wedstrijd, twee vrachtwagens in assistentie, één wagen in assistentie en één perswagen ! Een hele vloot...
Bron: mijn mailbox ![]() |
|
||||
|
||||
Hopelijk hebben ze de kinderziekten van de Rav-4 in deze auto's kunnen vermijden...
|
|||
|
|||
volgens de laatste info hebben ze de complete aandrijflijn van de 2005 RAV gebruikt, deze bleek zeer betrouwbaar. toch al een goede basis dacht ik
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|