![]() |
|
|
||||
|
||||
Het was inderdaad de moeite! De sound van de Lambo klinkt echt als muziek in de oren.
Lieb of Basseng had op het einde ook veel haast toen hij achter de Vertigo reed ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ook echt weer een strakke wedstrijd van Jet Alliance. Ook trouwens een mooie actie op het paddock waar volgens mij Lechner nog even z'n handtekening neerzette. Ook de Advanced Engineering F430 deed even een mooi drift actie, alhoewel enkele mensen het misschien niet echt op prijs stelden en de schrik van hun leven hadden. |
|
|||
|
|||
Dat is heel simpel te verklaren. De Belcar is sinds dit jaar maar een slappe hap. Ik vind het echt waardeloos wat ze gedaan hebben, vorig jaar had je tenminste echte kanonnen. Nu is het allemaal van dat GT3 spul, da's na een feest als de FIA-GT echt niet de moeite waard.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Is het aanbod niet wat groot voor de massa?
Ik volg nu normaal elke Funcup, BTCS en Belcar wedstrijd en dit is voor mij als racefreak al veel. We hebben allemaal een sociaal leven en af en toe moet je compromissen sluiten. Ik zou veel meer van het racen willen zien maar je kan toch niet elk weekend naar de track gaan he. We zijn ook geen raceland, voetbal en wielrennen is wat de klok slaat hier, niks aan te doen mannen. |
|
|||
|
|||
Ik vond dat er toch heel wat volk was. De tribunes aan de jacky ickx waren rond 11U toch bijna vol. en tijdens de belcar was er ook nog heel wat volk. Meer naar het einde toe was er inderdaad heel wat volk minder, maar dat kan evengoed met de F1 te maken hebben!
|
||||
|
||||
Ik vond het ook best druk, FIAGT is bij het grote publiek denk ik ook niet zo super populair, dus die weten het dan ook niet te vinden. Verder heeft het weer misschien ook wel meegespeeld.
En België geen raceland? laat me niet lachen! twee grote circuits en meerdere evenementen van wereldformaat. Dan heb ik het nog niet eens over teams en courreurs!
|
||||
|
||||
De race viel te laat op het jaar denk ik. Dagjesmensen gaan geen dag in de relatieve kou staan als ze geen interesse hebben in autosport. Zeker niet als ze ervoor moeten betalen... Ik vond het geweldig om de GT1's nog eens in Zolder te zien. Ik ben enkel zaterdag geweest en het verschil in snelheid, geluid en sensatie tussen FP2 van de FIA GT en kwali 2 van de Belcar maakte voor mij goed duidelijk welke slechte richting men is ingeslagen in ons nationaal kampioenschap.
Met de Belcar launch in het eerste kwartaal dit jaar was ik nog enthousiast. De wagens waren nieuw, zagen er leuk uit, tot je ze zo goed en wel zag rijden... ![]() |
|
||||
|
||||
De Belcar is wel nooit zo luidruchtig geweest als de Fia dit weekend. Mijn oren suizen nog...
|
|||
|
|||
Longin in het persbericht: "Het FIA GT-kampioenschap heeft vandaag de dag een bijzonder hoog niveau en de toppers zijn zo aan elkaar gewaagd dat je geen millimeter mag laten liggen. Maar het blijft wel sportief en we zien hier geen toestanden zoals we dat elders wel al eens tegenkomen."
Heeft deze heer geen zwart-witte vlag gekregen voor "onsportief" rijgedrag? Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
onterecht, Longin zat echt wel langst den c6r. Twas de andere die te kort de bocht wilde neme endaardoor tegen de C5r aankwam. Kzat er met mijn neus op.
|
||||
|
||||
Quote:
Hezemans ging wel degelijk in de fout in de eerste linkse bij de start zonder een zetje van een andere wagen Mvg
|
|||
|
|||
Dat lijkt me idd. te kloppen... heb het niet gezien maar in HBVL staat een foto waar je ziet dat de neus van Longin's Corvette ter hoogte van het voorwiel van die van Deletraz zit als ze net de bocht insturen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|