![]() |
|
|
||||
|
||||
Voor de liefhebbers die RTL 5 kunnen ontvangen.
Vandaag zag ik de tv-gids voor de komende weken (vanaf kerst tot/met de eerste week van januari). En RTL 5 gaat het groter uitzenden. Op 2e kerstdag (kan ook 1e zijn) een special "enkele reis Son - Dakar". Gaat over de voorbereidingen van de familie De Rooy. Een paar dagen later een gewone voorbeschouwing over de rest van de Hollanders, en belangrijke mensen in de Dakar. En vanaf de start... rond 19.00 een half uur Dakar dan rond 20.30 "Dakar Update" en tegen 23.00 een uur verslag van de dag Niet slecht, lijkt mij... De uren zijn een schatting, kijk voor de juiste tijd in de krant of tv-blad. Groetjes Yvonne PS, ik heb GEEN mogelijkheden tot opnemen, sorry ![]() |
|
|||
|
|||
Bedankt voor tip. Ik denk dat de uitzending van 19:00 uur herhaling zal zijn van de vorig dag en die van 23:00 uur nieuwe beelden.
|
|
||||
|
||||
In dat filmpje op pitstop.tv over Loomans zag ik Essers nogal rijden met die Truck, zeker niet slecht voor iemand van 60 jaar.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Niet ouder? Ik had hem veel ouder ingeschat.
|
|
||||
|
||||
Hier is de site van twee Zwitsers die aan de komende Dakar gaan deelnemen met een Sidecar.
http://www.sidecardakar.ch/Deutsch/frame.htm |
|
|||
|
|||
crazy boys!
|
|
|||
|
|||
Er is al veel vaker deelgenomen met zijspannen.
|
|
|||
|
|||
Jaren '80 ... Ronny Renders en Herman Verboven ...
|
|||
|
|||
Ik kwam deze Renault Megane tegen:
http://www.capdesert.net/Infos/2004/...kar%202005.htm http://www.motorsport.com/photos/sel...ns&Y=2005&O=84 In welke klasse rijdt deze? Ik zou zeggen de buggy klasse, omdat Renault geen 4x4 wagen heeft. Of mogen niet-4x4 wagens ook omgebouwd worden tot T1 wagens (net zoals vroeger met de Peugeots en Citroens)? |
|
|||
|
|||
MOTOREN
BROUWER ARJAN - YAMAHA DE BAAR PASCAL - YAMAHA DE BOIS THOMAS - YAMAHA DECKERS ROB - ? FRANSSEN BART - KTM HOPMANS HERWIN - KTM SNIJDERS MARCEL - ? STIJKEL PETER - YAMAHA VAN DER KOOY JAAP - KTM VAN PELT ROB - HOL VAN VELDHUIZEN - KTM VERHOEF ERIC - KTM VERHOEVEN FRANS - HOL WOLTERS STEF - KTM AUTO'S VAN DEIJNE TONI / VAN ZUTVEN FRANZ - MITSUBISHI - RALLIART EUSER COR / JIMMINK GERARD - BUGGY HONDA - FAST & SPEED HONDA HUTTEN HERMAN / WULLINK HENNIE - KIA - HUTTEN RALLY TEAM KROON EVERT / DE VRIES PETER - BOWLER LEYDS CHRIS / VAANHOLT HERMAN - BOWLER OLDE - SCHEPER AB / KARSMAKERS PIERRE - MITSUBISHI CHJALLENGER - DOLPHIN TEN HARKEL BOB / DEN TOOM HENNIE - KIA - HUTTEN RALLY TEAM VAN VLIET MARCEL / WAMS MARC - BOWLER VAN VLIET PAUL / HESSING FRITS - BOWLER TRUCKS BEKX HANS / WILLEMS EDWIN / MAESSEN TONIE - DAF - HANS BEKX TEAM SPORT BLOM PIERRE / KLUIJTMANS HAROLD / VAN DRUNEN TIM - RENAULT DE ROOY GERARD / COLSOUL TOM / SLAATS ARNO - DAF - DE ROOY DE ROOY JAN / COLEBUNDERS DANY / SMULDERS CLEMENS - DAF - DE ROOY STACEY HANS / CHEVAILLIER EDDY / VAN GESTEL JOHAN - MAN - TRIDEC VAN GENUGTEN TOON / VAN GOOR HANS / VAN DOOREN EDWIN - MAN - TRIDEC VAN GINKEL WULFER / HERWEIJER BAS / VAN GINKEL EVERT - GINAF - GINAF RALLY POWER Daarnaast zijn er nog ondersteunings auto's en trucks. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Prachtige uitzending op RTL5, nooit geweten dat die presentatie in Valkenswaard het karakter had van een proloog. Compleet met tijdregistratie en al.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
In Evert Kroon en misdaadverslaggever Peter Rrrrrr de Vries heb ik ook weinig vertrouwen. Trouwens wel een leuke wagen die Bowler.
|
|
||||
|
||||
Ik ben daarstrak in Bergen geweest, voor de Dakar pre start te zien. Voor het eerst bij mijn weten hadden De Mevius en Henrar hun (semi) fabrieks wagens bij!!
![]() Verder was de locatie uiteraard prachtig en was op de hal zelf uiteraard niets aan te merken. Maar door het enorm groot opgekomen publiek was het één grote mierenhoop... ![]() Zeer opvallend ook: amper Nederlandse deelnemers in Mons! Aangezien de Dakaristen nog niet rechtstreeks naar Barcelona vertrokken moest iedereen ten noorden van Mons vandaag ff naar Mons en terug naar huis rijden... en voor de meeste Nederlandse deelnemers was deze trip er blijkbaar teveel aan. ![]() Verder stond er ook nog in Mons expo de Porsche van de BTCS kampioenen (Lemeret en Nef) en de MINI van Verbist, buiten stond ook nog een Legend car. In het Grand prés winkel centrum stonden ook nog een VW funcup en een roadster cup. Als alles vlot verloopt, zal er morgen HIER een kleine foto reportage verschijnen van de Benelux Dakar start. Last edited by Mr.Dallara; 26-12-2004 at 22:38. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|