![]() |
|
|
|||
|
|||
Er is geen markt meer voor nog extra autosportbladen. Het enige wat misschien nog ZOU kunnen aanslagen is een 2 wekelijkse newsletter, en dan nog. 1 centraal platform voor alle info zou knap zijn, maar wie wil daaraan beginnen ?
Ik ken noch het blad, noch de familie dus daarover geen commentaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
maar het ging dus over de clio-cup.........In NL zijn ze dr uit. het gaat low budget racen worden met zeer beperkt bandengebruik. Zelfs nieuwe pakken voor de piloten worden niet gemaakt.
Alle grote teams doen weer mee (Bleekemolen Verschuur Jetstream) en het ziet er naar uit dat we toch weer over de 30 deelnemers gaan krijgen. Dat is dus een goede zaak. Men rijdt op de A events op Zandvoort, 1x op Zolder en 1x op Snetterton. Van de Belgen is niets meer vernomen dus we mogen aannemen dat dat def. afgelopen is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wait and see, zou ik zeggen. ![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad, helemaal niet gedaan. Wait and see.
|
|
||||
|
||||
Nou, ik ben benieuwd! Wat ik bedoelde is dat mbt de gesuggereerde samenwerking tussen NL en B zoals wel te verwachten viel niets is terechtgekomen. Blijkbaar speelt er nu een eigen initiatief. Hoop wel dat het wat wordt en vooral met voldoende deelname. We wachten in spanning af.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Oh God, persoon X of Y belooft de hemel op aarde... Maakt aan de organisatoren bekend dat hij/zij 12 kandidaturen heeft (doch zonder ook maar één waarborg), indien dit alles een ook maar zogenaamde 'zekerheid' geeft. Deze persoon wil dus gewoon de rollen omkeren, was al in het verleden uit de schijnwerpers verdwenen, wil terugkomen en dus ook de organisator onder druk zetten.
Foei, moet je daarom jezelf als 'een gerenomeerd' Renault persoon en/of 'piloot' gaan beschouwen? Sorry hoor, maar maffia-praktijken als deze, ook al mogen ze desnoods nog een kampioenschap één jaar boven water houden, ruiken echt wel naar zakkenvullerij. Namen zal ik hier maar beter niet noemen, anders valt misschien het hele wereldje (van de Cup Racing) in elkaar. Aan de betreffende persoon : shame on you ! ![]() Samenwerking tussen NL en B : akkoord, voor de volle 100%, zolang de 'maffia' er maar buiten blijft! Met alle respect voor de betrokken piloot, doch absoluut niet voor de handelingen die hij plaatste. Last edited by Mistery; 26-01-2005 at 18:49. |
|
||||
|
||||
amaai, deze tread gaat precies over de Clio Cup. Alleen vind ik dat er in deze tread nog onsportiever geschreven wordt dan dat er vorig jaar gereden werd.
|
||||
|
||||
Quote:
Sterke woorden in elk geval... |
|
||||
|
||||
Toch sterk dat een bepaald persoon hier iets roept zonder het te kunnen en/of willen te onderbouwen........en dan ook nog roomser willen zijn dan de paus
![]() Terug naar de Clio's. De Cup gaat volgens dit bericht op autosport.nl definitief door. Gezien de kalender lijkt een mogelijke samenwerking tussen Zolder en Zandvoort mislukt te zijn. Kalender 26-28 maart AutoTelegraaf Paasraces Zandvoort 1 race 14–17 mei Radio 538 Pinksterraces Zandvoort 2 races 10–12 juni Masters of Formula 3 Zandvoort 1 race 16–17 juli Zolder Super Prix Zolder (B) 2 races 20–21 augustus BARC Snetterton (GB) 2 races 17–18 september Trophy of the Dunes Zandvoort 2 races 15–16 oktober Finaleraces Zandvoort 2 races Voor de bandjes hebben ze Dunlop gevonden en er schijnen meerdere cupsponsors te zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Correct, zo is het! jammer genoeg geen samenwerking.
Er zijn nu zon 25 zekere deelnemers en er zullen er nog wel wat bijkomen gezien het low budget-akkoord wat is bereikt. ik hoop dat iets dergelijks ook in Belgie zal lukken, maar heb er een hard hoofd in. Voor Dries: info vanuit de piloten die betrokken zijn geweest bij het realiseren van de NL cup. Er is toenadering geweest, doch dan zou er 2x in Belgie worden gereden. Das natuurlijk wat pover voor de B piloten mbt sponsoring. Voor het overige vind ik het akelig stil blijven in Belgie vwb deelnemende series. Das mijns inziens geen goed signaal. Dus de vraag blijft nog steeds: hoe gaat men straks in B een dagvullend program in elkaar draaien??? |
|
|||
|
|||
Ja maar ja, blijkbaar is iedereen naar oplossingen aan het zoeken om de Belgische piloten te laten rijden maar het lukt niet. Mijn inziens is het niet e taak van een Clio-team om het voortouw te nemen in zulke gesprekken maar dat van een onpartijdige organisatie. Geruchten zijn er genoeg, blijkbaar zijn ze nu ook met de BTCS gaan praten. PRC zal ze met open armen ontvangen, maar willen de Clio piloten dat wel? Weten de Clio piloten eigenlijk zelf wel wat ze willen? Wie durft er nu als organisator iets uit de grond te stampen als je niet zeker bent van x aantal deelnemers. Ze zeggen wel allemaal dat ze gaan rijden, maar van concrete cijfers is er geen sprake. Ik denk dat men omgekeerd moet werken. Eerst polsen naar wie wil er eigenlijk nog rijden, ze dan een overeenkomst laten tekenen en betalen en dan organiseren.
Mijn gedacht, maar volgens mij komt er helemaal niets en dan hebben ze hun eigen vingers verbrand. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|