![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind dat hij niet echt vel op die eerste lijkt....
|
|||
|
|||
De tweede foto is een gewone hummer met de bestickering van Dakar 2006 er al op. Op de eerste foto zie je hey buizenkader al maar de kap was op dat moment nog niet af. Dat zal nu wel al het geval zijn.
Mvg... |
|
|||
|
|||
Als dat de definitieve buizenchassis is van die Hummer, dan gaat dat nogal een sjiek zijn zeg.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() ![]() Ik veronderstel dat hij deze beslissing zal genomen hebben na z'n zeer zware crash de voorbije Dakar... Is er al meer concrete info bekend over de Benelux pré start in Brussel op zondag 18 december??? @ stickerman: Weet jij soms wanneer en waar AD gaat testen op dat terein met veel zand waar ze (bijna) iedere jaar gaan testen... Meestal is er dan ook de VTM bij voor enkele mooie beelden van de RAV4 proto... |
|
|||
|
|||
Testen bij ADSport: er zijn al testen geweest en er komen er nog. Maar waar en wanneer weet ik niet precies.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Gisterenavond was er de voorstelling bij ADSport.
Zeer veel belangstelling en interesse van bekende en minder bekende rallygloriën. Nog nooit heb ik zo veel mensen op de grond zien liggen om te kijken wat er onder zo'n wagen steekt...Niets dan lof en complimenten aan Albert, Jurgen en de rest van het ADteam. Vandaag wordt er verder getest. Ook de lay-out van de wagens en trucks staat nu vast. De maagdelijk witte RAV's zullen nog agressiever uit de hoek komen! |
|
|||
|
|||
Van Deijne opnieuw met Pajero
www.deijnedakar.nl Artikel in Autoweek, deel 1 Artikel in Autoweek, deel 2 |
|
||||
|
||||
Op de site van Het Nieuwsblad staat een filmpje van de RAV4
http://www.nieuwsblad.be/webtv/Index.aspx?cat=3
|
||||
|
||||
Nog een Belgisch team dat ook meedoet in de Dakar:
http://www.dakarteamvaneikeren.com/ Met een ex Wauters RAV4 en mét service van AD. M.a.w. nog een wagen bij op het lijstje van het nu al indrukwekkende wagenpark dat de woestijn zal kruisen onder vlag van AD Sport. |
|
|||
|
|||
Mike en Bas zijn Nederlanders.
|
|
|||
|
|||
Mike en Bas Vaneikeren bedoel ik dus.
|